Prezentacje z 12. edycji kongresu Modern Warehouse 2020

Aby uzyskać dostęp do prezentacji z XII Ogólnopolskiego Kongresu Magazynowania i Logistyki Modern Warehouse podaj adres e-mail użyty do rejestracji zgłoszenia:

Adres email*:

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Relacja z kongresu Modern Warehouse 2020

Peak wiedzy i zastrzyk nowości

Za nami 12. edycja Ogólnopolskiego Kongresu Magazynowania i Logistyki Modern Warehouse, wydarzenia organizowanego przez redakcję dwumiesięcznika „Nowoczesny Magazyn”. Dwa dni ubrane w sześć paneli tematycznych, cztery moderowane dyskusje, jedenaście studiów przypadku, premiery nowych marek, unikalnych produktów, wirtualną platformę targową… Blisko 200 uczestników „wyposażonych” przez ponad trzydziestu ekspertów w wiedzę, spostrzeżenia i opinie dotyczące bieżących i kluczowych tematów związanych z funkcjonowaniem centrów dystrybucyjnych i magazynów. Wszystko – online!

TEKST: Marta Kodym

Tegoroczną edycję Kongresu Modern Warehouse niewątpliwie zaliczyć można do bardziej nieszablonowych w historii wydarzenia. Pierwszy raz od 12 lat uczestnicy brali udział w wydarzeniu, siedząc przed ekranami własnych komputerów. Pandemia COVID-19 nie raz namieszała już w naszych planach i również tym razem postawiła przed nami, organizatorami, nie lada wyzwanie. Parafrazując jednego z panelistów: „przyjmując pewne założenia, jedyne czego możemy być pewni, to fakt, że nasz plan na pewno nie powiedzie się w 100%”. Coś w tym jest! Nowa formuła to nowe doświadczenia, wiele testów łącza i szereg nowych rozwiązań, które trzeba było przepracować. Przyzwyczajeni do stacjonarnych kongresów musieliśmy przestawić myślenie i zrealizować Modern Warehouse w wersji przystającej do „nowej normalności”. Zaryzykujemy jednak stwierdzeniem, że zmiana ta w żadnym stopniu nie wpłynęła na jakość prezentowanych podczas dwóch dni treści merytorycznych.

Po „pierwsze primo” – a więc relacja z pierwszego dnia kongresu

Pierwszy dzień wydarzenia dostarczył uczestnikom wiele aktualnych i znaczących treści. Począwszy od zmian w sektorze e-commerce, przez zrównoważony rozwój w magazynach, na automatyzacji centrów dystrybucyjnych w praktyce kończąc. – Pandemia przyspieszyła zmiany na rynku logistycznym, a my musimy się do tych zmian dostosować – usłyszeliśmy od Bartosza Jacyny, executive vice president business development w Chaingers, towarzyszącego naszemu kongresowi od jedenastu lat, a tym razem występującego w barwach nowej marki.

E-comm game cha(i)nger, czyli panel I

Kongres rozpoczął się z przytupem razem z wystąpieniem Sylwestra Dmytriwskiego, logistics regional network directora i e-commerce fulfillment general managera LPP, który na przykładzie spółki opowiedział o zarządzaniu kryzysowym w czasach wielu niepewności i nieprzewidzianych zdarzeń. Korzystając z doświadczeń firmy związanych z pandemicznym rozporządzeniem nakazującym zamknięcie sklepów stacjonarnych, zaprezentował, jak ważne jest podejmowanie szybkich decyzji. Podkreślił, jak współpraca działów sprzedaży i logistyki przełożyła się na zwiększenie przepustowości magazynów, a w konsekwencji pomogła zrealizować spotęgowane zamówienia online. Potwierdził to również drugi prelegent, Karol Robaczewski, dyrektor Centrum Dystrybucji x-kom, z którego prezentacji dowiedzieliśmy się, z jakimi trudnościami musiało zmierzyć się przedsiębiorstwo w okresie zwielokrotnionego popytu na sprzęty elektroniczne, który związany był z wprowadzeniem zdalnej nauki. Na podstawie case study mogliśmy zobaczyć, jak wielki wzrost w ciągu 4 miesięcy nastąpił w sektorze e-commerce i jakie rozwiązania zastosowała firma, by podołać odwróceniu się udziałów sprzedaży stacjonarnej i online. Trzecie wystąpienie odkryło przed nami siłę partnerstwa i jego korzyści w minimalizowaniu ryzyka w przedsiębiorstwie e-comm. Dwóch panelistów: Michael Gryszko-Prattes, dyrektor Europejskiego Centrum Dystrybucji ASICS, i Julia Scholz, sales manager Magazino, zaprezentowało, jak implementacja inteligentnych robotów w magazynie ASICS przyczyniła się do rozwiązania braków kadrowych w okresie zwiększonej liczby zamówień online. Firma Magazino produkuje i dostarcza wielu firmom e-commerce uczące się, autonomiczne, zdolne do współpracy z ludźmi roboty.

Po trzech wystąpieniach nastąpił czas na dyskusję moderowaną przez Magdalenę Krasoń-Wałęsiak, eCommerce managera GS1 Poland, której tematem przewodnim była sprawna obsługa logistyki ecomm. Uczestnicy dyskusji: Sebastian Bień (architekt rozwiązań logistycznych, lider zespołu SAP EWM w polskim oddziale Westernacher), Krzysztof Wieczorek (business project manager ASTRA), Karol Milewski (founder & CRO Omnipack) debatowali nad oczekiwaniami i możliwościami fulfilmentu w sferze e-commerce. Podstawą do dyskusji był m.in. opublikowany przez GS1 Polska raport „Fulfilment w e-commerce Wykorzystanie standardów GS1 w obszarze działalności operatorów fulfilment”. Panel zamknął Tomasz Jarowicz, partner zarządzający w Westernacher Poland LST, który swoją prezentacją case study przedstawił największe zalety wdrażania oprogramowania ERP.

Warehouses go green – naturalnie o ekologicznych magazynach

Po krótkiej przerwie na wirtualną scenę wkroczył Sebastian Kaczmarski, central fulfillment operations manager PL IKEA Group, ekspert PSME. Zaprezentował podejście firmy do zrównoważonego rozwoju. Przytoczył i poddał ocenie rozwiązania ekologiczne, takie jak: ogrzewanie pompami ciepła, biologiczna oczyszczalnia ścieków czy system odzysku energii kinetycznej w magazynach automatycznych, które zastosowane zostały w nowo wybudowanym Centrum Dystrybucji w Jarostach. Drugi prelegent panelu, Maciej Szczepański, associate w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych Cushman & Wakefield, przedstawił najnowsze, ekologiczne rozwiązania stosowane w magazynach zidentyfikowane w raporcie opracowanym przez C&W – „Industrial Goes Green”. Są to m.in.: destratyfikatory powietrza, fotowoltaika i recykling wody szarej. Przybliżył także temat certyfikacji ekologicznej budynków magazynowych. Panel zwieńczyła dyskusja o kosztach i zyskach zielonych projektów magazynowych, moderowana przez Artura Olejniczaka, właściciela Art of Communication. Biorący udział w rozmowie paneliści: Sebastian Kaczmarski, Emilia Dębowska, sustainability manager Panattoni, Zbigniew Smyczyński, senior leasing manager P3, i Joanna Sinkiewicz, partner, dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych Cushman & Wakefield Polska, zaprezentowali trzy punkty widzenia: inwestorów, użytkowników i klientów, na inwestycje związane z zielonymi magazynami. Opowiedzieli o nabierających znaczenia trendach eko, napędzanych przez wzrost świadomości ekologicznej zarówno najemców, jak i wynajmujących.

DC automation – rozwijająca się automatyzacja Centrów Dystrybucyjnych

Ostatni panel pierwszego dnia to wejście na wyższy poziom automatyzacji obiektów magazynowych. Na wirtualną scenę wkroczył Jacek Przerwa, dyrektor ds. technicznych Logistyka Centrala Rossmann SDP. Ze studium przypadku niemieckiej drogerii uczestnicy dowiedzieli się nieco więcej o unikatowym w skali Europy projekcie Magazynu Wysyłkowego. Z działu health&beauty przenieśliśmy się do branży spożywczej. Marek Żbikiewicz, dyrektor Działu Technicznego CD Wola Krzysztoporska Kaufland Markety Polska, zobrazował na liczbach korzyści z działania czterech w pełni zautomatyzowanych instalacji usprawniających działanie CD Kaufland w Woli Krzysztoporskiej. Mowa była o HRL-u –automatycznym magazynie wysokiego składowania, AKLu- automatycznym magazynie drobnicowym, PPA – sorterze palet i rodzącym się TIKO – automatycznym magazynie głębokiego chłodzenia. Pierwszy dzień kongresu zakończył się podróżą z Europy na Bliski Wschód. Roland Krybus, principal i project engineer Międzynarodowej Grupy Doradczo-Inżynierskej Miebach Consulting, wprowadził nas w tematykę budowy całkowicie zautomatyzowanego magazynu na pustyni w Arabii Saudyjskiej. Nie zabrakło zarówno technicznych informacji na temat najnowocześniejszych rozwiązań magazynowych, jak i anegdot z piaszczystego placu budowy.

Po „drugie primo” – czyli podwójna dawka wiedzy z drugiego dnia kongresu

Relacjonując kolejny dzień, musimy podkreślić, że Kongres Modern Warehouse to nie tylko okazja do zaczerpnięcia wiedzy od ekspertów i praktyków. To także jedna z niewielu okazji do zapoznania się z najnowszymi i unikalnymi rozwiązaniami, wprowadzanymi przez przodujące firmy w magazynach na całym świecie. To wszystko i jeszcze więcej zaprezentowaliśmy w drugim dniu wydarzenia.

Warehouse automation – czyli z automatu o współpracy z dostawcami rozwiązań automatycznych

Drugi dzień kongresu rozpoczęliśmy z Łukaszem Musialskim, starszym doradcą logistycznym Chaingers. Opowiedział słuchaczom nie tylko o realiach projektowania magazynów automatycznych, ale także podpowiedział, jak „zabrać się” za inwestycję w firmie i poprawnie ją wdrożyć. Ponad dwadzieścia lat doświadczenia to naprawdę bagaż, który rozpakowany został w postaci cennych rad. Tomasz Boruta, sales and project manager Eastern Europe GEBHARDT Polska, opowiedział o tym, jak sortować i nie zwariować. Pomocą służą nowe sortery SPEEDSORTER, które identyfikują paczki dostarczane w kolejności losowej, w oparciu o predefiniowane przez użytkownika cechy, i bezproblemowo integrują się z zastosowanymi w magazynie systemami. Opisał systemy sortowania, ich konstrukcje i przede wszystkim korzyści, jakie daje zaimplementowanie takiej technologii. O innowacjach w intralogistyce, a więc robotach mobilnych i współpracujących, mówił Krzysztof Małek, inżynier sprzedaży Europa Systems. Zestawiono i porównano korzyści trzech dostępnych rozwiązań: robotów niewspółpracujących, klasycznych paletyzatorów i robotów współpracujących. Zaprezentowane zostały także dwa produkty firmy: ES Cobot: robot ułatwiający proces paletyzacji, z innowacyjnym podejściem do bezpieczeństwa, a także AIV (Autonomous Intelligent Vehicle) – w pełni autonomiczny, inteligentny wózek transportowy, który zapewnia wysoką elastyczność i wydajność w procesach automatyzacji. Temat robotów w kontekście narzędzi przemysłu 4.0 dla intralogistyki, kontynuowany był również przez Michała Furmańskiego, kierownika sprzedaży w robotyce ABB. Na przykładzie holenderskiej firmy Heemskerk, zajmującej się produkcją świeżych produktów z krótkim terminem przydatności do spożycia, widzowie zobaczyli autorski, zrobotyzowany proces kompletacji zamówień stworzony przez firmę ABB. Dopełniając prezentowane treści panelu, Łukasz Musialski poddał dyskusji temat realnego czasu wdrażania automatycznych systemów składowania. W debacie wzięli udział Anna Wiśniewska, managing director Poland Element Logic, Dariusz Maj, dyrektor Centrum Dystrybucyjnego Marketing Investment Group, i Tomasz Boruta, którzy przedstawili proces wdrażania automatycznych systemów z perspektywy klienta i producenta. Dyskutowano nad realnym czasem projektów i ich krytycznych punktach. By oderwać się na moment od formy moderowanej dyskusji, uczestnicy kongresu mogli zobaczyć film relacjonujący pierwszą w Polsce komercyjną inwentaryzację z wykorzystaniem drona (więcej o niej – w tym wydaniu magazynu „Logistyka a Jakość”) zrealizowaną przez ESA Logistika i Neurospace dla klienta z branży tytoniowej. Po tym „przelocie” wróciliśmy do dyskusji. Wisienką na torcie „czwartego panelu” była debata poprowadzona przez Ilonę Miziewicz-Groszczyk, dyrektor rozwoju biznesu i marketingu Europa Systems, dotycząca robotyzacji magazynów. Razem z Mateuszem Gołębiowskim, key account managerem Industry Solutions Omron, Mateuszem Amrozińskim, inżynierem wsparcia technicznego, specjalistą ds. nowych projektów FANUC Polska i Arturem Thomasem, managerem projektów systemowych Jungheinrich Polska, omówione zostało nowe spojrzenie na AGV i roboty w czasach pandemii. Rozmawiano nie tylko o rodzajach robotów czy wyzwaniach i korzyściach płynących z robotyzacji, ale także o kwestiach finansów i dotacji.

Warehouse IT-elligence – czyli inteligentnie o celach realizowanych przez magazynowe systemy logistyczne

W pierwszym wystąpieniu panelu Sebastian Bień, architekt rozwiązań logistycznych, lider zespołu SAP EWM w polskim oddziale Westernacher, ponowie poruszył temat systemów SAP, tym razem jednak w kontekście inteligentnych rozwiązań optymalizujących proces wydań. Mowa była o narzędziu slottingu, które pozwala na symulowanie planowanych przemieszczeń materiałów i jednocześnie optymalizuje proces wydań, na podstawie zbudowanych symulacji i wizualizacji. Na podstawie obliczeń, również w czasie rzeczywistym, system podpowiada, jak przeplanować i przeorganizować magazyn i jak ustawić i przegrupować towary, by zmniejszyć całkowity koszt wydania. Nawiązując do systemów logistycznych, głos zabrał również Grzegorz Prorok, dyrektor sprzedaży i marketingu Consafe Logistics, który podzielił się z uczestnikami wiedzą w temacie wykorzystania AI w systemach magazynowych. Zaprezentował możliwości systemu Astro WMS® oparte na sztucznej inteligencji, których zadaniem jest optymalizacja grupy i tras kompletacyjnych, a także wielkości opakowań stosowanych do wysyłki zamówień.

Warehouse security

Po cyfrowym mózgu operacji magazynowych – systemach IT – w panelu szóstym pojawił się konsekwentnie temat cyberbezpieczeństwa w magazynie. Jakub Nowosad, dyrektor Centrum Dystrybucji DGS Poland, opowiedział o procedurach, jakie wdrożone zostały przez firmę Demant po zainfekowaniu jej systemów hakerskim oprogramowaniem Ransomware. Przedstawił szereg najczęściej popełnianych błędów, które przyczyniają się do powstawania zagrożeń, a także podpowiedział, jak tym błędom przeciwdziałać. Kończące kongres Modern Warehouse wystąpienie poprowadziła Ewa Piasecka, project manager i nauczycielka Prawa Przyciągania HAIN, która przypomniała nam o istotnym, wewnętrznym, ludzkim aspekcie bezpieczeństwa. Pomogła bez stresu zarówno uczestnikom, jak i organizatorom zakończyć dwa dni, pełne pozytywnych emocji 12. edycji Modern Warehouse.

Kończąc tę edycję online, na pewno pozostanie nam pewien niedosyt. „Paczka wiedzy” wypełniona była po brzegi nowinkami, debiutami, treściami eksperckimi i zawartością praktyczną. Niestety, nawet najlepiej „przyrządzony” program nie mógł w pełni zastąpić networkingu, interakcji międzyludzkich, a często nawet zwykłych rozmów towarzyskich. Życzymy sobie i wam, by kolejna, 13. odsłona wydarzenia okazała się dla nas szczęśliwą i byśmy mieli okazję spotkać się osobiście w tak dużym gronie jak zazwyczaj. Do zobaczenia!

Fotogaleria z kongresu:

Filmy zaprezentowane na kongresie:

Program Kongresu Modern Warehouse 2020

DZIEŃ I (17 listopada 2020 r., wtorek)

9:00 – 9:15
Rozpoczęcie Kongresu Modern Warehouse 2020
9:15 – 11:35

PANEL I
Ecomm game cha(i)nger – co możesz zrobić, kiedy sprzedaż internetowa zmienia logistykę magazynową „jednym kliknięciem”?

Sylwester Dmytriwski, e-commerce fulfillment general manager LPP
Kryzysowe zarządzanie siecią logistyczną – jak działać, kiedy dla sprzedaży stacjonarnej wciśnięty został czerwony guzik?

Karol Robaczewski, dyrektor Centrum Dystrybucji x-kom
Kiedy sprzedajesz komputery, a pół świata idzie na home office… – case study x-com

Michael Gryszko-Prattes, dyrektor Europejskiego Centrum Dystrybucji ASICS / Julia Scholz, sales manager Magazino
Flexible warehouse automation – how ASICS uses intelligent and mobile picking robots from Magazino

Moderowana dyskusja: Sprawna obsługa logistyki ecomm – oczekiwania vs. możliwości (60’)
Moderator: Magdalena Krasoń-Wałęsiak, eCommerce Manager GS1 Poland
Paneliści:
  • Sebastian Bień, architekt rozwiązań logistycznych, lider zespołu SAP EWM w polskim oddziale Westernacher
  • Krzysztof Wieczorek, business project manager ASTRA
  • Karol Milewski, founder & CRO Omnipack

Case study – wsparcie branży e-commerce w oparciu o rozwiązania logistyczne SAP
Tomasz Jarowicz, partner zarządzający Westernacher Poland LST

11:35 – 11:50
Przerwa
11:50 – 13:50

PANEL II
Warehouses go green – jakie dostępne na rynku rozwiązania możesz wybrać, by ekologiczne równało się ekonomiczne?

Sebastian Kaczmarski, Central fulfilment operations manager PL IKEA Group, ekspert PSME
Zrównoważony magazyn w skali mikro oraz makro

Maciej Szczepański, associate w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych Cushman & Wakefield
„Industrial Goes Green”, czyli jak ekologia wchodzi na magazyny

Moderowana dyskusja: Zielone projekty magazynowe – koszty vs. zyski
Moderator: Artur Olejniczak, właściciel Art of Communication
Paneliści:
  • Sebastian Kaczmarski, Central fulfilment operations manager PL IKEA Group, ekspert PSME
  • Emilia Dębowska, sustainability manager Panattoni
  • Zbigniew Smyczyński, senior leasing manager P3
  • Joanna Sinkiewicz, partner, dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych Cushman & Wakefield Polska
13:50 – 14:20
Przerwa
14:20 – 15:50

PANEL III
DC automation – co możesz osiągnąć, jeśli automatyzacja procesów magazynowych wkracza na wyższy poziom?

Jacek Przerwa, dyrektor ds. technicznych Logistyka Centrala Rossmann SDP
Magazyn Wysyłkowy Rossmann SDP – jak powstał i z czym zmierzył się zespół projektowy podczas realizacji?

Marek Żbikiewicz, dyrektor Działu Technicznego CD Wola Krzysztoporska Kaufland Markety Polska
Co możesz osiągnąć dzięki automatyzacji procesów magazynowych? – case study Kaufland Polska Markety

Roland Krybus, principal i project engineer Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting
Misja: Pustynia – techniczne aspekty projektu zautomatyzowanego Centrum Dystrybucyjnego w Ekonomicznej Strefie im. Króla Abdullaha

15:50
Zakończenie pierwszego dnia kongresu Modern Warehouse

DZIEŃ II (18 listopada 2020 r., środa)

9.30 – 9.40
Rozpoczęcie drugiego dnia kongresu Modern Warehouse
9:40 – 13:30

PANEL IV
Warehouse automation – jak współpracować z dostawcami rozwiązań automatycznych by rezultaty odpowiadały oczekiwaniom?

Łukasz Musialski, starszy doradca logistyczny Chaingers
Suma doświadczeń z projektowania magazynów automatycznych i nie tylko

Tomasz Boruta, sales and project manager Eastern Europe GEBHARDT Polska
Mechanical meets Digital – GEBHARDT o tym jak sortować i nie zwariować

Krzysztof Małek, inżynier sprzedaży Europa Systems
Innowacje w intralogistyce – roboty współpracujące i mobilne

Michał Furmański, kierownik sprzedaży w robotyce ABB
Robotyzacja, jako jedno z narzędzi Przemysłu 4.0 dla intralogistyki

11:25 – 11.40
Przerwa
11.40 – 13:30
Moderowana dyskusja: Automatyczne systemy składowania – jak długo trzeba dziś czekać na realizację projektu i dlaczego?
Moderator: Łukasz Musialski, starszy doradca logistyczny Chaingers
Paneliści:
  • Anna Wiśniewska, managing director Poland Element Logic
  • Tomasz Boruta, sales and project manager Eastern Europe GEBHARDT
  • Dariusz Maj, dyrektor Centrum Dystrybucyjnego Marketing Investment Group

Pierwsza komercyjna inwentaryzacja z wykorzystaniem drona – case study ESA Logistika i Neurospace dla klienta z branży tytoniowej

Moderowana dyskusja: Robotyzacja magazynu – nowe spojrzenie na AGV i roboty w czasach pandemii
Moderator: Ilona Miziewicz-Groszczyk, dyrektor rozwoju biznesu i marketingu Europa Systems
Paneliści:
  • Mateusz Gołębiowski, key account manager Industry Solutions Omron
  • Mateusz Amroziński, inżynier wsparcia technicznego, specjalista ds. nowych projektów FANUC Polska
  • Artur Thomas, manager projektów systemowych Jungheinrich Polska
13:30 – 13.50
Przerwa
13:50 – 14:45

PANEL V
Warehouse IT-elligence – jakie cele powinny realizować magazynowe systemy informatyczne, a czego więcej możesz od nich wymagać?

Sebastian Bień, architekt rozwiązań logistycznych, lider zespołu SAP EWM w polskim oddziale Westernacher
Inteligentne rozwiązania optymalizujące proces wydań

Grzegorz Prorok, dyrektor sprzedaży i marketingu Consafe Logistics
Podnosimy IQ magazynu – jak sztuczna inteligencja skraca ścieżkę kompletacji oraz redukuje koszty opakowań i transportu?

14.45 – 15.40

PANEL VI
Warehouse security & safety – czego obawiasz się zarządzając magazynem i jak sprawić, by ten strach miał tylko wielkie oczy?

Jakub Nowosad, dyrektor Centrum Dystrybucji DGS Poland
Czarny łabędź czy szary nosorożec? A może mądry Polak po szkodzie… Co zrobić, żeby być mądrym przed szkodą

Ewa Piasecka, project manager, nauczyciel Prawa Przyciągania HAIN
Jak wychodzić ze stresujących sytuacji bez wychodzenia z siebie?

15.40
Zakończenie kongresu Modern Warehouse 2020
* Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu

Prelekcje na Modern Warehouse 2020 poprowadzili:

Sylwester
Dmytriwski
logistics regional network director, ecommerce fulfilment general manager
LPP

Menedżer z dziesięcioletnim stażem w branży logistyki e-commerce, zdobytym w kraju i poza jego granicami. Absolwent studiów MBA w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu.

W swojej karierze zawodowej współpracował z czołowymi przedstawicielami logistyki kontraktowej, takimi jak: TNT Logistics, CLIP Logistics czy Rhenus Logistics. Z LPP związany od 2017 roku, gdzie odpowiada za program rozbudowy sieci logistycznej oraz towarzyszącej jej sieci dystrybucji. Na przestrzeni 4 lat uruchomił sześć obiektów typu Fulfillment Centers, powiększając tym samym powierzchnię dedykowaną operacjom logistycznym na rzecz sprzedaży online z 11 500 mkw. do 146 000 mkw. Odpowiedzialny za operacje logistyczne e-commerce w 26 krajach Europy w oparciu o 6 obiektów magazynowych typu Fulfillment Center i zespół 3 tysięcy ludzi.

Sebastian
Kaczmarski
Central fulfilment operations manager PL IKEA Group,
ekspert PSME
 

Z logistyką magazynową jest związany od ponad 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Grupie Raben, gdzie rozwijał współpracę z klientami FMCG z branży food oraz non-food. Od 2015 r. był odpowiedzialny za całość procesów magazynowych oraz co-packingowych w regionie Stryków. Z początkiem 2017 r. dołączył do zespołu IKEA w Jarostach, gdzie rozwijał współpracę z FM Logistic (operatorem logistycznym magazynu), oraz całość operacji w Centrum Dystrybucji. Od września 2019 r. na stanowisku menedżera ds. centralnych operacji dystrybucyjnych odpowiada za magazyny centralne w Polsce oraz dystrybucję do sklepów w regionie PL, SEE & EEC oraz dystrybucję centralną B2C na rynku polskim. Absolwent Wydziału Ekonomii oraz Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Marek
Żbikiewicz
Dyrektor Działu Technicznego CD Wola Krzysztoporska
Kaufland Markety Polska
 

Absolwent Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej. W branży szeroko pojętej automatyki przemysłowej od ponad 23 lat (m.in. Satchwell Control Systems, Invensys Building Systems, Distech Controls). W Centrum Dystrybucyjnym Kaufland w Woli Krzysztoporskiej od 10 lat. Odpowiedzialny za cztery obszary w Dziale Technicznym: technika magazynowa (instalacje magazynowe), warsztat wózków widłowych (flota ok. 1000 wózków), instalacje automatyczne (HRL, PPA, oraz AKL) oraz utrzymanie czystości na terenie CD. Prywatnie – muzykujący pasjonat turystyki motocyklowej.

Jacek
Przerwa
Dyrektor ds. technicznych Logistyka Centrala
Rossmann SDP

Stoi za nim doświadczenie 18 lat pracy z automatyką magazynową w pięciu dużych projektach na terenie Europy. Od początku kariery zawodowej odpowiedzialny za projekty inwestycyjne i utrzymanie ruchu w branżach farmaceutycznej i logistyce. Kierował m.in. projektem rozbudowy powierzchni magazynowych (dodatkowe 60 000 m2) i implementacji automatyki magazynowej o pojemności 169 000 miejsc paletowych w Centrum Dystrybucji JYSK w latach 2009 – 2011. Tworzył i tworzy struktury techniczne (IT, WMS, Automatyka, Utrzymanie Obiektów, R&D). Uczestniczył w projekcie budowy i uruchomienia Centrum Dystrybucji JYSK w Bułgarii. Od dwóch lat w Rossmann. Pełni rolę program managera dla projektów automatyki. Prywatnie zagorzały fan heavy metalu i spędzania czasu z rodziną.

Sebastian
Bień
architekt rozwiązań logistycznych,
lider zespołu SAP EWM
Westernacher

Posiada ponad 20 lat doświadczeń i blisko 50 projektów SAP w roli architekta rozwiązań, konsultanta wiodącego oraz trenera w Centrum Szkoleniowym SAP Polska. Uczestniczył w wielu innowacyjnych projektach z zakresu logistyki oraz projektach budujących systemowe rozwiązania logistyczne dla nowo powstałych obiektów, dla których nowe procesy i ich organizacja mają ogromne znacznie. Wiedzę zdobytą w zrealizowanych projektach aktywnie wykorzystuje w przebudowywaniu procesów logistycznych co skutkowało wieloma projektami z zakresu przeorganizowaniu pracy w magazynach. Specjalizuje się w rozwiązaniach informatycznych firmy SAP dotyczących zarządzania łańcuchem dostaw (SAP EWM, SAP WM, SAP MM).

Anna
Wiśniewska
managing director
Element Logic Poland
 

Z robotyką, logistyką i transportem związana od studiów (absolwentka studiów magisterskich na wydziale Maszyn Roboczych i Transportu Politechniki Poznańskiej). W branży pracuje od 2005 roku, najpierw w firmie pierwszego polskiego integratora logistyki automatycznej, a następnie przez 10 lat w międzynarodowej firmie TGW dostarczającej duże systemy dla wiodących firm w branży logistycznej. W trakcie kariery zawodowej współpracowała z wieloma klientami z różnych branż, w tym apparel, food, e-commerce, narzędziowej, spożywczej, automotive, elektronice przemysłowej. W Element Logic od 2 lat, odpowiada za rozwój firmy i rozwiązania AutoStore.

Dariusz
Maj
dyrektor Centrum Dystrybucyjnego
Marketing Investment Group
 

Z logistyką magazynową i transportem związany od ponad 19 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Grupie Tele-Fonika, gdzie zarządzał działem transportu. Od 2007 r. kierował logistyką w Grupie KROSNO (Huta Szkła), gdzie był odpowiedzialny za reorganizację struktury magazynowej, logistyki wewnętrznej, produkcji oraz za wdrożenie ERP.

Od 2010 zarządzał logistyką jednej ze spółek Grupy HBH, będąc odpowiedzialnym za inwestycje – przygotowanie koncepcji centrum dystrybucyjnego, za bieżące funkcjonowanie magazynów, dystrybucji oraz rozwój sieci oddziałów spółki.

W 2018 rozpoczął współpracę z Marketing Investment Group S.A., właścicielem marek Sizeer, 50Style, Symbiosis jako Project Manager. Był odpowiedzialny za budowę CD, implementację systemów automatycznych dla obsługi procesów EC, obsługi sieci B2B oraz wdrożenie WMSa MFC i integrację z system nadrzędnym.

Dziś jak dyrektor CD pod szyldem myBOX Logistics odpowiadam za całość operacji w centrum. Moje zainteresowania: zarządzanie organizacją, restrukturyzacja, kreowanie zmianą.

Łukasz
Musialski
Starszy doradca logistyczny
Chaingers
 

Absolwent Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie. Od prawie 18 lat realizuje i nadzoruje projekty logistyczne oraz doradcze z zakresu logistyki. Specjalizuje się w logistyce magazynowej (optymalizacja procesów, projektowanie magazynów, rozwiązania informatyczne) oraz sieciach dystrybucji (lokalizacja magazynów, przepływy) i systemach IT dla logistyki.

Pracował w projektach analitycznych, doradczych, informatycznych dla takich przedsiębiorstw jak: Aluplast, Aluprof, Bakoma, Bongrain, Bruno Tassi, DHL, Diageo, Kulczyk Tradex, Merlin.pl, POLOmarket, SCA Packaging, Variant, Vision Express, Żabka Polska, AIC Gdynia, Dobrowolscy, Grupa Żywiec, Philips, Marketing Investment Group, Pfeifer and Langen, Iglotex i wiele innych.

Ekspert merytoryczny Panelu Polskich Menedżerów Logistyki – cyklicznego projektu badań rynku, umożliwiającego wymianę doświadczeń menedżerom logistyki w polskich firmach.

Autor wielu artykułów w czasopismach logistycznych. Prelegent oraz moderator licznych konferencji związanych z tematyką logistyczną, m.in. Modern Warehouse, LogDays, Tour De Magasins, Movida: Magazyn Optymalny, GigaCon: IT w logistyce, Puls Biznesu: Inteligentne Strategie Optymalizacji Kosztów Logistyki. Zwycięzca Pierwszego Turnieju Piłkarzyków Logistyków, rozegranego podczas III Kongresu Modern Warehouse.

Roland
Krybus
Principal i project engineer
Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting

Pracuje w Miebach Consulting Gliwice przy projektach koncepcyjnych, detalicznych i nadzorach nad realizacją obiektów logistycznych m.in. w branży FMCG, części zamiennych oraz dóbr przemysłowych. Brał udział w realizacji projektów w Europie, jak również krajach Bliskiego Wschodu.

Tomasz
Boruta
Sales and project manager
Eastern Europe
GEBHARDT Polska

Od 9 lat związany ze sprzedażą, realizacją i wdrażaniem zintegrowanych procesów logistycznych w centrach dystrybucyjnych i zakładach produkcyjnych u największych liderów branżowych w całej Europie. Doświadczenie zdobywał w branży retail oraz automotive, gdzie tworzył i usprawniał procesy intralogistyczne, w których nowoczesne technologie w połączeniu z innowacyjnymi koncepcjami dążą do optymalizacji procesów. Obecnie rozwija projekty z branży e-commerce, retail, FMCG i automotive, w których największą rolę odgrywają innowacyjne i wysoce zautomatyzowane systemy transportu i magazynowania, gdzie kluczem jest idea Przemysłu 4.0.

Artur
Olejniczak
Właściciel
Art Of Communication
 

Menedżer z 16-letnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Z zaangażowaniem dzielący się swoją ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami. Jest cenionym moderatorem i keynote speakerem największych branżowych konferencji. Od 7 lat trenerem biznesu i wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki. Współorganizował Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS. Od wielu lat baczny obserwator i recenzent wydarzeń oraz nowości branży TSL i KEP. Jest autorem ponad 100 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopism: „LOGISTYKA”, „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „MSP” i innych fachowych czasopism. Specjalizuje się w popularyzowaniu szerokiemu gronu odbiorców różnych aspektów związanych z szeroko pojętą logistyką. Znany z uśmiechu (pozytywnego podejścia do ludzi), barwnego języka oraz charyzmatycznej osobowości. Z pasją, profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem realizuję podejmowane projekty skutecznie stosując strategię win-win.

Zbigniew
Smyczyński
Senior leasing manager
P3
 

Ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie na rynku nieruchomości. Zanim dołączył do P3, pracował w firmie Prologis jako leasing manager, a wcześniej także w agencji doradczej CBRE, gdzie zajmował stanowisko property negotiator. Jest absolwentem kierunku Bankowość, Ubezpieczenia oraz Rynki Kapitałowe, na którym uzyskał tytuł magistra. Posiada także licencję zarządcy nieruchomości i pośrednika w obrocie nieruchomościami oraz międzynarodowy tytuł CCIM (Dyplomowanego Specjalisty Inwestycji Komercyjnych na Rynku Nieruchomości).

Jakub
Nowosad
dyrektor Centrum Dystrybucji
DGS Poland
 

Kieruje zespołem ludzi odpowiedzialnych za działalność operacyjną i rozwój centrum dystrybucji w firmie DGS Poland, która jest częścią duńskiego koncernu Demant produkującego aparaty słuchowe i urządzenia do diagnostyki słuchu. Od 14 lat związany zawodowo z produkcją i logistyką. W swojej pracy kładzie nacisk na ciągłe doskonalenie, systematyczność, konsekwentne dążenie do rozwiązywania problemów, nieszablonowe myślenie i innowacyjność. W ciągu ostatnich trzech lat od podstaw zbudował strukturę organizacyjną w obecnym centrum dystrybucji wprowadzając odpowiednie zmiany i rozwijając potrzebne kompetencje. Skuteczny manager skupiony na rozwoju i budowaniu zaangażowania swoich ludzi, ponieważ wierzy, że ich osobisty rozwój, zaangażowanie i pasja do pracy jest gwarantem sukcesu biznesowego firmy DGS Poland.

Ewa
Piasecka
project manager, nauczyciel Prawa Przyciągania
HAIN

Certyfikowany project manager, od ponad 7 lat zajmująca się wielomilionowymi projektami inwestycyjnymi oraz manager w obszarze systemów jakości. Od lat związana z branżą spożywczą, doświadczyła również pracy związanej z logistyką. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego na Wydziale Zarządzania oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego (studia podyplomowe). Równocześnie nauczyciel Prawa Przyciągania. Prowadząca warsztaty z uważności zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Podczas prowadzonych kursów i indywidualnych sesji pracuje z klientami nad sposobami radzenia sobie ze stresem i zmianą życia na takie, w którym jest harmonia i spokój wewnętrzny.

W pracy korzysta z autorskiej, holistycznej metody, która łączy NVC (nonviolent communication), świadomy oddech i uważność na ciało. Jej misją jest pomóc innym w zrozumieniu siebie, w zrozumieniu własnej drogi, jej celu oraz w życiu swoim życiem. Pomaga znaleźć lub dookreślić życiowe cele. Znaleźć sens i poczucie wewnętrznego spokoju. Pomaga zidentyfikować prawdziwe potrzeby (często głęboko ukryte za przekonaniami), wspiera w odnalezieniu sposobów na ich zaspokojenie i towarzyszę na drodze do ich realizacji.

Ilona
Miziewicz-Groszczyk
dyrektor rozwoju biznesu i marketingu
Europa Systems

Ekspert w dziedzinie produktów profesjonalnych w branżach technologicznych. Menedżer z ponad 15 letnim doświadczeniem w obszarze wprowadzania nowych produktów na rynek i rozwoju marek, realizowanych m.in. dla takich firm jak: Vobis Digital, Rajapack, Unizeto (Asseco Group). Od 2015 odpowiedzialna za rozwój strategii, pozycjonowanie , PR oraz komunikację w Europa Systems. Z jej inicjatywy powstał cykl „Innovations for Intralogistics” na międzynarodowych targach LogiMAT w Stuttgarcie. Mistrzyni networkingu w b2b. Moderator i speaker. Ambasadorka Women in Tech.

Maciej
Szczepański
Associate w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych
Cushman & Wakefield

W Cushman & Wakefield odpowiada za rozwój biznesu, utrzymanie relacji i współpracę z klientami na terenie całego kraju. Wspiera klientów od początku procesu poprzez wspólne definiowanie wymagań poprzez prowadzenie przetargu i kończąc na wsparciu podczas negocjacji umów najmu. Posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte w jednej z największych firm z branży TSL na świecie – DSV. Był odpowiedzialny za obszary związane z zarządzaniem logistyką kontraktową i transportem. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje funkcje dyrektora operacji magazynowych, gdzie odpowiadał za sieć magazynów DSV Road, w tym współpracę z deweloperami powierzchni magazynowych. Prowadził projekty handlowe, negocjacje umów z najważniejszymi klientami oraz kluczowymi dostawcami. Tworzył strategie rozwoju produktu, nadzorował realizację procesów i utrzymywanie relacji z najważniejszymi klientami oraz dostawcami.

Magdalena
Krasoń-Wałęsiak
eCommerce Manager
GS1 Poland
 

Od 2017 r. związana z GS1 Polska, gdzie jest odpowiedzialna za wdrażanie standardów GS1 w Internecie. Doświadczenie z branżą e-commerce zdobyła pracując w Grupie Allegro. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz programu MBA na Nottingham Trent University. Autorka wielu publikacji na temat e-commerce, zamieszczanych m.in. w Harvard Business Review, Pulsie Biznesu czy Forbes. Wykładowczyni na kierunku e-commerce na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Twórczyni raportów na temat polskiego ehandlu, w tym: „Jak zwiększyć sprzedaż w internecie”, „Raport o e-sprzedawcach” oraz „Jak sprzedawać na marketplace-ach?”.

Mateusz
Amroziński
inżynier wsparcia technicznego, specjalista ds. nowych projektów
FANUC Polska

Absolwent kierunku Mechatronika, wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej. W polskim oddziale FANUC zatrudniony od czerwca 2012 r. Od początku związany z działem wsparcia technicznego firmy FANUC Polska. W zakresie jego obowiązków leży pomoc w analizie i wdrażaniu nowych projektów, szkolenia dla Klientów, testy nowych pakietów oraz promowanie najnowszych rozwiązań technologicznych FANUC wśród polskich producentów.

Mateusz
Gołębiowski
key account manager Industry Solutions
Omron

Posiada 10-letnie doświadczanie w branży automatyzacji i optymalizacji produkcji. Od 2013 r. pracując w firmie Omron zajmuje się głównie koordynowanie projektów automatyzacji procesów produkcji w zakresie Industry 4.0 współpracując z integratorami oraz klientami końcowymi.

Artur
Thomas
manager projektów systemowych
Jungheinrich Polska
 

Z wykształcenia inżynier logistyki produkcji. Z firmą Jungheinrich związany jest od ponad 10 lat. W dziale Systemów Logistycznych odpowiada za projekty automatyczne, łącząc zawodowe zainteresowania z zakresu komputerowego wspomagania gospodarki magazynowej i przepływu materiałów z prywatną pasją do nowych technologii.

Joanna
Sinkiewicz
partner, dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych
Cushman & Wakefield Polska

Joanna jest Partnerem, Dyrektorem Działu Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych w Cushman & Wakefield Polska. Odpowiada za koordynację pracy zespołu i wspiera kluczowe projekty magazynowe i produkcyjne prowadzone dla najemców na terenie całego kraju. Do jej zadań należy również utrzymanie relacji i współpraca z kluczowymi klientami. Ma długoletnie doświadczenie we współpracy z najemcami z różnych branż, są wśród nich operatorzy logistyczni, firmy dystrybucyjne, sieci sklepów, klienci farmaceutyczni, przedstawiciele sektora sprzedaży internetowej oraz firmy produkcyjne. Ukończyła wydział prawa na Uniwersytecie Warszawskim i jest także absolwentką Szkoły Głównej Handlowej – kierunek zarządzanie i marketing ze specjalizacją z zakresu gospodarki nieruchomościami. Posiada certyfikat CCIM (Certified Commercial Investment Member) oraz jest członkiem SIOR (Society of Industrial and Office Realtors) - amerykańskiej organizacji zrzeszającej profesjonalistów obsługujących biurowy i przemysłowy rynek nieruchomości komercyjnych. Doświadczenie zawodowe w sektorze nieruchomości zdobywała m.in. w firmie Pinnacle Poland (obecnie PointPark Properties) oraz w firmie DTZ. Doradzała takim firmom jak m.in. Allegro, Coca-Cola, Damco, Euro-Net, FM Logistic, Flakt Woods, Flex, Frohe, Inpost, Jabil, Junghenrich, Kellogg, Medivet, Movianto, Panalpina, Phoenix Pharma, Sonoco, TRW, VMA, Unisourse, UPS.

Emilia
Dębowska
senior marketing & sustainability manager
Panattoni

Pracuje w Panattoni od maja 2015 roku. W zakresie jej kompetencji jest zarządzanie strategią Panattoni Go Earthwise oraz rozwój tej koncepcji w zakresie zrównoważonego rozwoju, w tym analizowanie najbardziej efektywnych europejskich rozwiązań stosowanych m.in. w Anglii, Holandii, Niemczech i Czechach oraz współpraca z najlepszymi pracowniami architektury zieleni. Jest także odpowiedzialna za realizację działań marketingowych zielonych rozwiązań Panattoni i była współodpowiedzialna za opracowanie i pilotażowe wprowadzanie nowych rozwiązań proekologicznych w inwestycjach dewelopera. Z rynkiem nieruchomości jest związana od ponad 13 lat w Europie oraz Stanach Zjednoczonych. Przed dołączeniem do zespołu Panattoni pracowała m.in. w Metro Properties, BNP Paribas Real Estate czy w Banku BPH. Posiada dyplom WSB-National Louis University (marketing i zarządzanie). Ukończyła także studia podyplomowe w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH w Warszawie.

Michał
Furmański
kierownik sprzedaży w robotyce
ABB
 

Absolwent Politechniki Poznańskiej, na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn na wydziale Budowy Maszyn i Zarządzania. W ABB od 2017 roku. Posiada kilkunastoletnie doświadczeniem w obszarze automatyzacji produkcji. W ABB odpowiada za sprzedaż robotów przemysłowych, modułowych systemów produkcyjnych oraz usług w zakresie robotyzacji procesów pakowania oraz automatyzacji w obszarze logistyki.

Krzysztof
Małek
inżynier sprzedaży
Europa Systems
 

Od ponad 5 lat zajmuje się wdrażaniem projektów intralogistycznych. Ma na swoim koncie liczne realizacje automatyzujące przestrzeń produkcyjną oraz przepływy materiałów.

Michael
Gryszko-Prattes
dyrektor Europejskiego Centrum Dystrybucji
ASICS

Od 2018 roku jest dyrektorem Europejskiego Centrum Dystrybucji w ASICS w Krefeld w Niemczech. Karierę rozpoczął jako student w 2005 roku w Siemens AG. Po pełnieniu różnych funkcji biznesowych na stanowiskach menedżerskich w firmach takich jak Siemens, Metro, L'Oreal i Esprit, rozpoczął w 2015 roku pracę jako kierownik operacyjny w regionie Europy Centralnej w ASICS. W 2017 roku przeniósł się do ASICS EMEA HQ w Hoofddorp (Holandia), gdzie stworzył EMEA Business Intelligence jako dyrektor Business Intelligence, zanim rozpoczął modernizację Europejskiego Centrum Dystrybucji ASICS.

Julia
Scholz
sales manager
Magazino
 

Pełni funkcję menedżera sprzedaży w Magazino i jest osobą kontaktową w wszelkich kwestiach związanych z robotami TORU.

Karol
Robaczewski
dyrektor Centrum Dystrybucji
x-kom
 

Efektywny manager logistyki i produkcji z wieloletnim doświadczeniem w wiodących międzynarodowych korporacjach takich jak LG, Amazon czy Bosch w oddziałach w Polsce jak i za granicą. Uczestniczył w wielu kluczowych projektach innowacyjnych od wdrożenia kompleksowej linii produkcyjnej konsolidującej i optymalizującej procesy kilku firm, poprzez uruchomienie pierwszego i największego centrum dystrybucji Amazon, czy transfer procesu produkcyjnego wraz z maszynami oraz uruchomienie nowej fabryki w Polsce. Obecnie odpowiedzialny za całokształt operacji, strategie i rozwój Centrum Dystrybucyjnego firmy x-kom, włączając sieć dystrybucji (salony stacjonarne) oraz rozwój działu produkcji. Pasjonat Lean i innowacyjnych rozwiązań automatyzujących procesy produkcyjne i logistyczne.

Karol
Milewski
founder & CRO
Omnipack

Przedsiębiorca i inwestor związany z branżą digital i eCommerce od początku kariery. Od zera zbudował Groupon Polska i Marketing Wizards – później iProspect (topowa agencja performance marketingu na świecie). Później pełnił funkcję prezesa zarządu i odpowiadał m.in. za integrację swojego biznesu ze strukturami globalnymi. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Obecnie, w Omnipack, pełni funkcję Chief Revenue Officer.

Tomasz
Jarowicz
partner zarządzający
Westernacher Poland LST

Od 16 lat w branży business IT, od 5 lat w obszarze łańcucha dostaw i dedykowanych dla niego rozwiązaniach SAP. Za swój największy sukces uważa zbudowanie polskiego zespołu otwartego na innowacje i potrafiącego dostarczać projekty dla wymagających organizacji, wprowadzającego na polski rynek najnowsze rozwiązania logistyczne SAP, takie jak EWM, TM czy IBP.

Grzegorz
Prorok
dyrektor sprzedaży i marketingu
Consafe Logistics

Odpowiada za rozwój działalności szwedzkiego lidera oprogramowania klasy WMS na rynku polskim. Skuteczny menedżer skupiony na innowacjach w logistyce i łańcuchu dostaw. Doświadczenie zdobywał w kraju i za granicą, między innymi budując przez siedem lat pozycję grupy Transporeon w Polsce. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Krzysztof
Wieczorek
business project manager
ASTRA

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze logistyki i wsparcia wdrożeń systemów informatycznych. Obecnie w Astra S.A. -odpowiada za wdrożenie nowych rozwiązań klasy ERP i WMS oraz wprowadzenie spółki w cyfrową obsługę partnerów biznesowych. Prowadzi także niezależne projekty i konsultacje w zakresie wsparcia i optymalizacji procesów obsługi e-commerce. Poprzednio w OEX E-Business odpowiadał między innymi za zarządzanie centrum logistycznym i uruchamianie nowych projektów z zakresu logistyki e-commerce oraz materiałów POS. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywał w strukturach Philip Morris, gdzie zajmował się tworzeniem, zarządzaniem oraz obsługą logistyczną materiałów marketingowych. Autor wielu publikacji w tematyce e-commerce i logistyka, wykładowca na studiach podyplomowych na Akademii im. Leona Koźmińskiego.
Krzysztof Wieczorek ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego.

Partnerzy Modern Warehouse 2020:

Organizatorzy:
Partnerzy srebrni:
Partnerzy brązowi:
Partnerzy:
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy medialni: