Efektywność kosztowa
i innowacje technologiczne 

jako odpowiedź na wyzwania branży logistyczno-magazynowej
 

20 -21 listopada 2023

 
Partner Wydarzenia: Nowoczesny Magazyn
Organizatorzy: Nowoczesny Magazyn nm.pl

Kongres Modern Warehouse to wyjątkowe spotkanie managerów firm logistycznych, centrów dystrybucyjnych i magazynów, dostawców usług dla branży logistycznej i magazynowej, specjalistów w zakresie planowania i wdrażania nowoczesnych rozwiązań. To dwa dni wypełnione prelekcjami, debatami i spotkaniami biznesowymi dla wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami w branży logistycznej i magazynowej. 

Podczas dwudniowego spotkania będziemy dyskutować o tym, jak nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania mogą wspierać efektywne zarządzanie magazynem,  zgłębimy zagadnienia dotyczące digitalizacji magazynu oraz optymalizacji kosztów w logistyce. Naszym celem jest zebranie w jednym miejscu ekspertów, praktyków oraz entuzjastów z branży logistycznej i magazynowej, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi uczestnikami wydarzenia. Będzie to również doskonała okazja do nawiązania cennych kontaktów biznesowych, wymiany pomysłów oraz spotkania się z liderami branży. Nasze wydarzenie ma na celu nie tylko omówienie bieżących trendów i wyzwań, ale również zainspirowanie uczestników do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i kreowania przyszłości branży logistycznej i magazynowej.
 

SPOTKAJMY SIĘ NA KONGRESIE W GRONIE PROFESJONALISTÓW!

TOP TEMATY KONGRESU:

  • Jak redukować koszty i optymalizować procesy logistyczne?
  • Jak nowoczesne technologie i rozwiązania mogą usprawnić pracę Twojego magazynu?
  • Jak projektować i budować magazyny, by były ekologiczne i oszczędne w eksploatacji?
  • Priorytety w zarządzaniu łańcuchem dostaw – planowanie, zaopatrzenie, innowacje.
  • Outsourcing usług logistycznych, czyli jak zminimalizować koszty i czas dostawy. Zalety i wady outsourcingu.
  • Przyszłość transportu w logistyce – zrównoważony transport
  • Czy i w jakim stopniu ESG zmieni rynek logistyczny?
  • Utrzymanie i motywowanie zespołów pracowników niższego szczebla w dobie wojny, inflacji, presji płac.

Nieodłącznym wydarzeniem każdego Kongresu Modern Warehouse jest Turniej Piłkarzyków Logistyków KMW CUP.

Dlaczego warto wziąć udział w XV Kongresie Modern Warehouse:

  •   Podczas sesji wyjazdowej do centrum dystrybucyjnego naszego partnera zapoznasz się z rozwiązaniami zastosowanymi w jednym z najnowocześniejszych magazynów w Polsce
  •   Weźmiesz udział w debatach dotyczących wyzwań, jakie czekają branżę w nadchodzących miesiącach
  •   Spotkasz fachowców, którzy podpowiedzą, jak zaprojektować i budować nowoczesne magazyny
  •  Dowiesz się, jak zminimalizować koszty i czas dostawy i czy warto korzystać z outsourcingu usług logistycznych
  •  Poznasz najnowsze technologie i rozwiązania w procesach logistycznych
  •  Zbierzesz informacje, jak wdrażać procesy intralogistyczne
  •  Dowiesz się, jak inne firmy wdrażały procesy pozwalające na optymalizację procesów oraz zwiększenie sprzedaży
  •  Będziesz miał możliwość zawarcia bezpośrednich kontaktów biznesowych
  •  Otrzymasz podpowiedź, jak można uchronić swoją firmę przed kryzysem w branży
  •  Poznasz główne założenia unijnej dyrektywy CSRD i nauczymy Cię, jak poradzić sobie z obowiązkowym raportowaniem

 

Do udziału w kongresie zapraszamy:

  •   Dyrektorów, kierowników, menedżerów centrów dystrybucyjnych oraz magazynów
  •   Menedżerów szukających nowoczesnych rozwiązań w centrum dystrybucyjnym lub magazynie
  •   Specjalistów odpowiedzialnych za optymalizację kosztów w Twojej firmie
  •   Osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowoczesnych procesów w celu usprawniania pracy magazynu
  •   Specjalistów w zakresie wdrażania AI i innych zaawansowanych technologii obejmujących cyfryzację i automatyzację
  •   Pracowników działów ESG i CSR w TSL, odpowiedzialnych za wdrożenie strategii ESG
  •   Przedstawicieli sieci handlowych i producentów
  •   Specjalistów od planowania i organizacji transportu

Agenda Kongresu Modern Warehouse 2023

DZIEŃ I - 20 listopada 2023 r. (poniedziałek)

WARSZTATY - PREZENTACJA CENTRUM DYSTRYBUCYJNEGO/MAGAZYNU PARTNERA:  
11.30 

Przejazd z Warszawy do Radzymina do magazynu Partnera wydarzenia: Coca-Cola HBC Polska

12.30 – 14.00 

Zwiedzanie magazynu  

15.00 

Przyjazd z magazynu Partnera  Partnera do hotelu Novotel Aiport w Warszawie

16:00
Otwarcie Kongresu – Debata: Zrównoważony rozwój - wyzwania dla firm branży TSL.
17.00 –18.00 

Scena wystawców  

 
20.00  

Wieczór integracyjny -  Turniej Piłkarzyków Logistyków KMW  

 

DZIEŃ II - 21 listopada 2023 r. (wtorek)

MODUŁ I:  OPTYMALIZACJA KOSZTÓW W MAGAZYNIE
 
  • Jak projektować i budować magazyny, by były ekologiczne i oszczędne w eksploatacji?
  • Priorytety w zarządzaniu łańcuchem dostaw - planowanie, zaopatrzenie, innowacje
  • Outsourcing usług logistycznych, czyli jak zminimalizować koszty i czas dostawy. Zalety i wady outsourcingu
 
MODUŁ II:  INTELIGENTNY MAGAZYN
 
  • Digital twin - sposób na redukcje kosztów operacyjnych, wydajność, eliminację błędów usprawnianie procesów logistycznych
  • Cyfryzacja łańcucha dostaw - trendy w branży logistycznej. Integracja systemów informatycznych jako warunek sprawnego zarządzania łańcuchem dostaw
  • Cyberbezpieczeństwo - jak chronić sektor TSL przed atatkami hakerów. Analiza ryzyka, planowanie zabezpieczeń sieci.
  • Robotyzacja - zastosowanie nowoczesnych narzędzi
  • Automatyzacja i robotyzacja procesów magazynowych. Wdrażanie systemów intra-logistycznych
  • Praktyczne zasady odbioru i uruchomienia systemu automatyzacji magazynowej
 
MODUŁ III:  TRENDY BRANŻY LOGISTYCZNEJ I MAGAZYNOWEJ
 
  • Jak zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klienta dzięki optymalizacji procesów logistycznych, strategicznemu podejściu do analityki danych oraz usłudze ostatniej mili w modelu fulfillment
  • Transport morski i śródlądowy
  • Infrastruktura drogowa, warunki pracy kierowców , centra logistyczne
  • Transport intermodalny - perspektywy rozwoju. Czy istnieje odpowiednia infrastruktura logistyczna dla transportu intermodalnego
  • Rynek e-commerce w trudnych czasach. Czy handel internetowy przygotowuje się na kryzys w branży
  • Environmental, Social, Governance w łańcuchach dostaw. Główne założenia dyrektywy CSRD, obowiązek raportowania, dokumentacja, analiza danych, zmiany w organizacji
 

Bądźcie gotowi na intensywną i owocną wymianę wiedzy, doświadczeń oraz na odkrycie nowych perspektyw i możliwości,
jakie niesie ze sobą ta fascynująca dziedzina!

Dołączcie do nas, aby wspólnie budować przyszłość branży logistycznej i magazynowej!

 

Na Modern Warehouse 2023 wystąpią m.in.:

Dr inż. Adam
Koliński
Rektor Wyższej Szkoły Logistyki
Ekspert z zakresu efektywności procesów logistycznych, ze szczególnym uwzględnieniem efektywności przepływu materiałowego i integracji informacyjnej w łańcuchu dostaw. Główny Specjalista ds. rozwoju logistyki w Łukasiewicz-Poznański Instytut Technologiczny.
Łukasz
Wysokiński
Head of Fulfillment at InPost
Manager z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i rozwoju biznesu e-commerce. Od ponad 25-lat aktywny w międzynarodowym biznesie i wielokulturowych środowiskach biznesowych. Koncentruje się na sprzedaży, rozwoju spółek, handlu transgranicznym, wdrażaniu procesów i dostarczaniu synergii dostosowanych do każdego modelu biznesowego dedykowanego rynkom B2B, B2C a w szczególności operacjom logistycznym fulfillment. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, audycie procesów end2end dla e-commerce, rozwoju e-commerce fulfillment na rynkach europejskich oraz sprzedaży (między innymi w grupach kapitałowych OEX, Asseco Poland, Prokom Software, Orkla Food).
Marcin
Radecki
CEO at Dataverse-Pro
Pasjonat danych oraz silny orędownik propagowania kultury organizacyjnej, w której procesy decyzyjne są oparte na danych. Dzięki kombinacji wiedzy zdobytej jako konsultant strategiczny i szef analityki danych posiada unikatowe spojrzenie strategiczne i operacyjne. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze finansów, procesów, analityki danych oraz compliance z ramienia firm Big 4, a także jako szef analityki danych w globalnym e-commerce i właściciel data house’u.

Do obszarów jego ekspertyzy należą: opracowywanie strategii biznesowych, budowanie strategii danych, budowa organizacji typu data-driven, architektury procesów związanych z danymi oraz analiza danych. Prywatnie pasjonat triathlonu.
Robert
Lubandy
LUBANDY LOGISTIC SERVICES
Absolwent Politechniki Śląskiej i Akademii Leona Koźmińskiego. Od prawie 22-u lat związany zawodowo z logistyką. Jako dyrektor logistyki w zakładzie produkcyjnym branży metalowej, odpowiedzialny za logistykę magazynową i nadzór nad produkcją. Potem jak dyrektor ds. sprzedaży rozwiązań automatyzacji magazynowej w Europie Wschodniej. W przeciągu prawie sześciu lat zaprojektował ponad 200 magazynów i rozwiązań automatyzacji magazynowej w branżach FMCG, części zamiennych, lekarstw i produkcyjnej. Od 2008 samodzielnie z własną firmą na rynku usług konsultingowych w krajach Europy Wschodniej. Projektowanie i symulacje wspomagane komputerowo, oraz projekty w których bezpośrednio zarządzał dużymi zespołami pracowników, dają mu obszerną bazę wiedzy praktycznej o logistyce. W 2012 laureat nagrody CONSTANTINUS AWARD przyznawanej przez Austriacką Izbę Gospodarczą za zajęcie pierwszego miejsca w kategorii Międzynarodowego Projektu Doradczego. Firma Lubandy.Logistic.Services prowadzi projekty doradcze w Europie Wschodniej i posiada biura konsultantów w Austrii, Polsce, Turcji i w Ukrainie.
Piotr
Porzycki
Partner w CMW Legal
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego (Prawo) oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Ceny transferowe i zarządzanie podatkami). Doświadczenie zdobywał także w dziale Tax Structuring departamentu podatkowego KPMG w Polsce. Specjalizuje się w prawie podatkowym i celnym, prawie spółek i transakcjach M&A, rachunkowości korporacyjnej i wycenach, obsłudze transakcji finansowych a także w zagadnieniach prawnych związanych z żeglugą masową i kontenerową. Posiada doświadczenie w projektach związanych z finansowaniem zakupu i budowy statków oraz jachtów, a także w obsłudze sporów w obrocie morskim, w tym roszczeń związanych z partycypacją w awarii wspólnej oraz spraw wynikających z umów czarterowych, konosamentów i morskich listów przewozowych, na rzecz podmiotów gospodarczych, w tym armatorów, czarterujących, zarządzających statkami oraz brokerów.
dr Marta
Szymborska
Komunikacja i CSR w organizacji GS1
absolwentka filologii polskiej (studia magisterskie i doktoranckie) oraz europejskiej komunikacji społecznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła podyplomowe studium PR oraz Akademię Menedżerów CSR. Przez 11 lat zarządzała w Grupie Raben działaniami komunikacyjnymi i CSR w 11 krajach Europy, pracując w centrali na Europę firmy.

Odpowiadała za stworzenie, wdrożenie i realizację strategii PR, CSR oraz zaangażowania społecznego. Od 2017 roku jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne i CSR w organizacji GS1, która swoje oddziały posiada w 116 krajach na świecie. Kiedyś kreowała działania na Europę, dziś realizuje światową strategię.

Prowadzi zajęcia z zakresu ESG m.in. na studiach MBA w Akademii Kaliskiej. Autorka ponad 200 publikacji związanej ze społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz pracy doktorskiej na temat wpływu strategii ESG na wizerunek marki.
Jakub
Garstka
Dyrektor Sieci Dystrybucji, Empik
Związany z branżą logistyki od ponad 12 lat, z wykształcenia menedżer wykorzystywania technologii w zarządzaniu. W zeszłym roku swoją wiedzę biznesową rozszerzył na studiach MBA. Doświadczenie zawodowe nabywał w międzynarodowych firmach, zajmujących się logistyką kontraktową, e-commerce oraz retail, takich jak H&M, Raben, Indesit, czy P&G. Za jedno ze swoich większych osiągnieć uważa otwarcie sieci sprzedaży online polskich produktów na terenie Chin wraz z zapewnieniem pełnej infrastruktury magazynowej i transportowej. Jego pasją są ludzie i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań. Od tego roku pełni rolę Dyrektora Sieci Dystrybucji w Empiku.
Damian
Olko
Ekonomista, członek Rady Towarzystwa Ekonomistów Polskich (TEP).
Ekonomista z wieloletnim doświadczeniem w konsultingu. Członek Rady Towarzystwa Ekonomistów Polskich (TEP). Specjalizuje się w ekonomii konkurencji i doradztwie ekonomicznym na potrzeby sporów oraz analizach wpływu ekonomicznego regulacji i polityk publicznych. Autor jedynej na polskim rynku analizy kosztów raportowania ESG, jakie poniosą przedsiębiorstwa na mocy dyrektywy CSRD. Absolwent ekonomii w Szkole Głównej Handlowej, studiował także na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW oraz Catolica Lisbon School of Business & Economics.
Michał Moteka
LOGISTICS PROCESS AND AUTOMATION DEVELOPMENT MANAGER, LPP LOGISTICS .
Z Grupą LPP związany od 20 lat. Odpowiada za planowanie i rozwój technologiczny sieci LPP Logistics. Przy jego udziale Centrum Dystrybucyjne w Pruszczu Gdańskim stało się jednym z najnowocześniejszych i najbardziej zautomatyzowanych magazynów w Europie Środkowo-Wschodniej.
W ostatnich latach odpowiedzialny za projekt nowego konceptu magazynowego, zaimplementowanego po raz pierwszy w Centrum Dystrybucyjnym w Brześciu Kujawskim. Obecnie pracuje nad wdrożeniem ustandaryzowanych rozwiązań w Centrum Dystrybucyjnym w Rumunii, które zostanie uruchomione już pod koniec 2023 roku. 
Posiadając ponad 16-letnie doświadczenie w logistyce oraz łącząc wiedzę techniczną z zarządzaniem, kieruje zespołem odpowiedzialnym za optymalizację projektów, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań oraz ciągły rozwój infrastruktury logistycznej. 
Absolwent Wydziału Ekonomii i Zarządzania Politechniki Gdańskiej.

Moderatorzy MW Mastermind 2023:

Artur
Olejniczak
Wyższa Szkoła Logistyki
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Kierownik działu marketingu i PR-u Wyższej Szkoły Logistyki.
Piotr
Stefaniak
Niezależny dziennikarz ekonomiczny

Partnerzy Modern Warehouse 2023:

ORGANIZATORZY:
 
 
PARTNER ZŁOTY:
 
 
PARTNER:
 
 
PARTNER MERYTORYCZNY:
 
WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA
 
 
PATRONAT MEDIALNY
 
 

Lokalizacja

 

Hotel Novotel Warszawa Airport

Czterogwiazdkowy hotel położony w odległości 3 km od warszawskiego lotniska Chopina, 5 km od Muzeum Powstania Warszawskiego i 8 km od Centrum Nauki Kopernik.

Udogodnienia obejmują stylową restaurację z barem i tarasem. Do dyspozycji gości jest także basen odkryty, siłownia i sauna.

Novotel Warszawa Airport należy do sieci Accor, która zapewnia najwyższe standardy czystości i procedury operacyjne w branży hotelarskiej, by zapewnić bezpieczeństwo gości. Standardy zostały opracowane i zweryfikowane przez Bureau Veritas (certyfikat bezpieczeństwa „ALLSAFE”).

Novotel Warszawa Airport
1 Sierpnia 1, 02-134 Warszawa
Tel.: +48 22 57 56 000
Kontakt e-mail: h0527-RE@accor.com

Formularz zgłoszeniowy:

Wypełnij formularz, aby wziąć udział w Kongresie Modern Warehouse

PAKIET PREMIUM
zł netto
zł netto
Promocja tylko do 30.09.2023

Bilet zawiera:

  • udział w warsztatach w centrum dystrybucyjnym/magazynie partnera
  • udział w dwudniowym kongresie
  • wieczorny bankiet
  • networking
  • catering
  • materiały kongresowe
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu
PAKIET STANDARD
zł netto

Bilet zawiera:

  • udział w dwudniowym kongresie
  • wieczorny bankiet
  • networking
  • catering
  • materiały kongresowe
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu

Przy zakupie 2 biletów otrzymasz rabat 200 zł.*, przy zakupie 3 biletów rabat 400 zł.*

Jeśli chcesz kupić 4 bilety i więcej, przygotujemy dla Ciebie specjalną ofertę. W sprawie biletów grupowych napisz lub zadzwoń do Joanny Ochockiej-Wieczorek, dane na dole strony.




Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA

KWESTIE MERYTORYCZNE:

Katarzyna Witowska-Góra
Redaktor prowadzący / Product Manager
adres e-mail
tel. kom.: 607 551 229

KWESTIE UCZESTNICTWA:

 Joanna Ochocka-Wieczorek
Brand Manager
adres e-mail
tel. kom.: 534 598 738

PARTNERZY:

Piotr Motyl
Brand manager „Logistyki a Jakość” i „Nowoczesnego Magazynu”
adres e-mail
tel. kom.: 502 558 966

PARTNERZY:

Marek Włodarczyk
Brand Manager
adres e-mail
tel. kom. 502 237 957

KONIEC PRZEDSPRZEDAŻY ZA:
0dni:
0godz.:
0min.:
0sek.