Efektywność kosztowa
i innowacje technologiczne 

jako odpowiedź na wyzwania branży
logistyczno-magazynowej
 

20-21 listopada 2023

 
Partner Wydarzenia: Nowoczesny Magazyn
Organizatorzy: Nowoczesny Magazyn nm.pl

Kongres Modern Warehouse to wyjątkowe spotkanie managerów firm logistycznych, centrów dystrybucyjnych i magazynów, dostawców usług dla branży logistycznej i magazynowej, specjalistów w zakresie planowania i wdrażania nowoczesnych rozwiązań. To dwa dni wypełnione prelekcjami, debatami i spotkaniami biznesowymi dla wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami w branży logistycznej i magazynowej. 

Podczas dwudniowego spotkania będziemy dyskutować o tym, jak nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania mogą wspierać efektywne zarządzanie magazynem,  zgłębimy zagadnienia dotyczące digitalizacji magazynu oraz optymalizacji kosztów w logistyce. Naszym celem jest zebranie w jednym miejscu ekspertów, praktyków oraz entuzjastów z branży logistycznej i magazynowej, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi uczestnikami wydarzenia. Będzie to również doskonała okazja do nawiązania cennych kontaktów biznesowych, wymiany pomysłów oraz spotkania się z liderami branży. Nasze wydarzenie ma na celu nie tylko omówienie bieżących trendów i wyzwań, ale również zainspirowanie uczestników do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i kreowania przyszłości branży logistycznej i magazynowej.
 

SPOTKAJMY SIĘ NA KONGRESIE W GRONIE PROFESJONALISTÓW!

TOP TEMATY KONGRESU:

  • Jak redukować koszty i optymalizować procesy logistyczne?
  • Jak nowoczesne technologie i rozwiązania mogą usprawnić pracę Twojego magazynu?
  • Jak projektować i budować magazyny, by były ekologiczne i oszczędne w eksploatacji?
  • Priorytety w zarządzaniu łańcuchem dostaw – planowanie, zaopatrzenie, innowacje.
  • Outsourcing usług logistycznych, czyli jak zminimalizować koszty i czas dostawy. Zalety i wady outsourcingu.
  • Przyszłość transportu w logistyce – zrównoważony transport
  • Czy i w jakim stopniu ESG zmieni rynek logistyczny?
  • Utrzymanie i motywowanie zespołów pracowników niższego szczebla w dobie wojny, inflacji, presji płac.

Nieodłącznym wydarzeniem każdego Kongresu Modern Warehouse jest Turniej Piłkarzyków Logistyków KMW CUP.

Dlaczego warto wziąć udział w XV Kongresie Modern Warehouse:

  •   Podczas sesji wyjazdowej do centrum dystrybucyjnego naszego partnera zapoznasz się z rozwiązaniami zastosowanymi w jednym z najnowocześniejszych magazynów w Polsce
  •   Weźmiesz udział w debatach dotyczących wyzwań, jakie czekają branżę w nadchodzących miesiącach
  •   Spotkasz fachowców, którzy podpowiedzą, jak zaprojektować i budować nowoczesne magazyny
  •  Dowiesz się, jak zminimalizować koszty i czas dostawy i czy warto korzystać z outsourcingu usług logistycznych
  •  Poznasz najnowsze technologie i rozwiązania w procesach logistycznych
  •  Zbierzesz informacje, jak wdrażać procesy intralogistyczne
  •  Dowiesz się, jak inne firmy wdrażały procesy pozwalające na optymalizację procesów oraz zwiększenie sprzedaży
  •  Będziesz miał możliwość zawarcia bezpośrednich kontaktów biznesowych
  •  Otrzymasz podpowiedź, jak można uchronić swoją firmę przed kryzysem w branży
  •  Poznasz główne założenia unijnej dyrektywy CSRD i nauczymy Cię, jak poradzić sobie z obowiązkowym raportowaniem

 

Do udziału w kongresie zapraszamy:

  •   Dyrektorów, kierowników, menedżerów centrów dystrybucyjnych oraz magazynów
  •   Menedżerów szukających nowoczesnych rozwiązań w centrum dystrybucyjnym lub magazynie
  •   Specjalistów odpowiedzialnych za optymalizację kosztów w Twojej firmie
  •   Osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowoczesnych procesów w celu usprawniania pracy magazynu
  •   Specjalistów w zakresie wdrażania AI i innych zaawansowanych technologii obejmujących cyfryzację i automatyzację
  •   Pracowników działów ESG i CSR w TSL, odpowiedzialnych za wdrożenie strategii ESG
  •   Przedstawicieli sieci handlowych i producentów
  •   Specjalistów od planowania i organizacji transportu

Agenda Kongresu Modern Warehouse 2023

DZIEŃ I - 20 listopada 2023 r. (poniedziałek)

 
WARSZTATY - PREZENTACJA CENTRUM DYSTRYBUCYJNEGO/MAGAZYNU PARTNERA:  
11.30 

Przejazd z Warszawy do Radzymina do magazynu Partnera wydarzenia: Coca-Cola HBC Polska

12.30 – 14.00 

Zwiedzanie magazynu i zakładu produkcyjnego 

15.00 

Przyjazd z magazynu Partnera  Partnera do hotelu Novotel Aiport w Warszawie

16:00
Otwarcie Kongresu – Debata: Zrównoważony rozwój - wyzwania dla firm branży TSL.
Moderator: Piotr Stefaniak

Uczestnicy debaty:
  • Katarzyna Rybicka-Dećko, Head of Customer Logistics Coca Cola HBC
  • dr Marta Szymborska
  • Damian Olko, Ekonomista, członek Rady Towarzystwa Ekonomistów Polskich (TEP)
  • Dariusz Szymański, Logisystem
  • dr inż. Jerzy Szkwarek, OMM
  • Łukasz Kołodziejski, Mecalux
17.00 –18.30 

MODUŁ I. OPTYMALIZACJA KOSZTÓW W MAGAZYNIE 

  • Wybór producenta fotowoltaiki a standardy esg. Rewolucja energetyczna w logistyce – Wojciech Skwarcewicz,  SolarEdge
  • Sharing economy w magazynie – Michał Królik, Prologis
  • RFID i 5G w przedsiębiorstwach . Jak redukować koszty i optymalizować procesy logistyczne? Jak nowoczesne technologie i rozwiązania mogą usprawnić pracę Twojego magazynu? - Grzegorz Klimczyk, Orange Polska S.A.
  • Optymalizacja na miarę naszych czasów - rozwiązania magazynowe (case study) - Piotr Dratwa, Reesink Logistic Solutions
 
20.00  

Wieczór integracyjny -  Turniej Piłkarzyków Logistyków KMW  

DZIEŃ II - 21 listopada 2023 r. (wtorek)

9.00 - 13.20: MODUŁ II:  INTELIGENTNY MAGAZYN
 
  • Automatyzacja i robotyzacja procesów magazynowych. Techniki w magazynie. – Dominik Kowalczyk, Jacek Mistewicz, SMART Project
  • Automatyzacja w magazynie – czas wielkiej zmiany - Bartłomiej Wilk, AIUT
  • Logistyka przyszłości: Wpływ Automatyzacji i Robotyzacji na życie magazynu -  Jakub Kierepka, Miebach Consulting
  • Prezentacja firmy Logisystem -  Darek Szymański, Logisystem
  • W jakim zakresie system WMS może usprawnić pracę magazynu - na podstawie Case study WMFlower firmy OMM Business Technology – Szymon Owsianowski,  OMM Business Technology 
  • Innovation and best practices in the supply chain- Katarzyna Rybicka-Dećko, Head of Customer Logistics Coca Cola HBC
  • Automatyzacja magazynu, a infrastruktura i procesy w przedsiębiorstwie - Michał Bąkowski, WDX S.A.
  • AUTOMATYZACJA PROCESÓW MAGAZYNOWYCH - Trendy technologiczne i case study. - Darek Szymański, Logisystem
  • Rozwiązania inteligentnego magazynowania z wykorzystaniem robotów AMR Mushiny, bez względu na branżę – Stanley Cheng, Dyrektor do spraw rozwoju biznesu Mushiny – Europa PURU,Krzysztof Porębski, Dyrektor do spraw rozwoju. Współzałożyciel PURU Sp. z o.o. Prokurent i Dyrektor do spraw rozwoju
  • Praktyczne zasady odbioru i uruchomienia systemu automatyzacji magazynowej – Robert Lubandy, Logistic.Services AUSTRIA GmbH
  • Systemy WMS – Mecalux
  • Cyfryzacja łańcucha dostaw - trendy w branży logistycznej. Integracja systemów informatycznych jako warunek sprawnego zarządzania łańuchem dostaw - Prof. Maciej Stajniak, Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu  
13.30 - 17.00: MODUŁ III:  TRENDY BRANŻY LOGISTYCZNEJ I MAGAZYNOWEJ
 
  • Stabilny wzrost sprzedaży w e-commerce - strategiczne podejście do analityki danych i optymalizacji logistyki - Łukasz Wysokiński, Head of Fulfillment at InPost, Marcin Radecki, CEO at Dataverse-Pro

  • Rynek e-commerce w trudnych czasach. Czy e-commerce jest gotowy na kryzys w branży? – Jakub Garstka, Dyrektor Sieci Dystrybucji, Empik 

  • Jak wybrać odpowiednie narzędzia dostosowane do potrzeb i możliwości Twojego magazynu? - Jakub Piotr Wika, Senior Sales Manager Dematic

  • Wyzwania dot. przechowywania i transportu produktów wrażliwych - Karol Maćkowiak, Dyrektor Działu Zarządzania Jakością, Eurocash, Daria Roszczyk-Krowicka, Sales and Marketing Director, Blulog

  • Mamy rozwiązania na twoje celne wyzwania – Wolny Obszar Celny - Joanna Porath CEO AC Porath Sp. z o.o., założycielka i Prezes AC Porath Sp. z o.o., Daniel Jarosz, Dyrektor Zarządzający, Prokurent CWWZ Sp. z o o. Zarządzający Wolnym Obszarem Celnym w Mszczonowie | DUTY FREE ZONE PL

  • Pozycja prawna spedytora w morskiej spedycji kontenerowej – Piotr Porzycki, Partner w CMW Legal

  • Prezentacja firmy OMM – Szymon Owsianowski, OMM Business Technology

  • Environmental, Social, Governance w łancuchach dostaw. Główne założenia dyrektywy  CSRD, obowiązek raportowania, dokumentacja, analiza danych, zmiany w organizacji – dr Marta Szymborska, Komunikacja i CSR w organizacji GS1
     

 

Bądźcie gotowi na intensywną i owocną wymianę wiedzy, doświadczeń oraz na odkrycie nowych perspektyw i możliwości,
jakie niesie ze sobą ta fascynująca dziedzina!

Dołączcie do nas, aby wspólnie budować przyszłość branży logistycznej i magazynowej!

 

Na Modern Warehouse 2023 wystąpią m.in.:

Prof. Maciej
Stajniak
Prorektor Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu; Wydział Zarządzania i Logistyki; Katedra Transportu i Spedycji
Absolwent Wydziału Transportu i Łączności Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, gdzie w 2003 r. uzyskał stopień naukowy doktora. Stopień doktora habilitowanego nauk ekonomicznych uzyskał w 2013 r. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. ... więcejProrektor w Wyższej Szkole Logistyki oraz Główny Specjalista ds. Logistyki w Łukasiewicz – Poznańskim Instytucie Technologicznym. Kieruje projektami konsultingowymi dla przedsiębiorstw z zakresu transportu w systemach logistycznych, prowadzi prace badawcze, zajmuje się doradztwem i szkoleniami. Ekspert w zakresie zarządzania transportem w przedsiębiorstwie oraz w zakresie reklamacji, roszczeń i odpowiedzialności przewoźnika i spedytora w transakcjach krajowych i międzynarodowych.
Łukasz
Wysokiński
Head of Fulfillment at InPost
Manager z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i rozwoju biznesu e-commerce. Od ponad 25-lat aktywny w międzynarodowym biznesie i wielokulturowych środowiskach biznesowych. Koncentruje ... więcejsię na sprzedaży, rozwoju spółek, handlu transgranicznym, wdrażaniu procesów i dostarczaniu synergii dostosowanych do każdego modelu biznesowego dedykowanego rynkom B2B, B2C a w szczególności operacjom logistycznym fulfillment. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, audycie procesów end2end dla e-commerce, rozwoju e-commerce fulfillment na rynkach europejskich oraz sprzedaży (między innymi w grupach kapitałowych OEX, Asseco Poland, Prokom Software, Orkla Food).
Marcin
Radecki
CEO at Dataverse-Pro
Pasjonat danych oraz silny orędownik propagowania kultury organizacyjnej, w której procesy decyzyjne są oparte na danych. Dzięki kombinacji wiedzy zdobytej jako konsultant ... więcejstrategiczny i szef analityki danych posiada unikatowe spojrzenie strategiczne i operacyjne. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze finansów, procesów, analityki danych oraz compliance z ramienia firm Big 4, a także jako szef analityki danych w globalnym e-commerce i właściciel data house’u.

Do obszarów jego ekspertyzy należą: opracowywanie strategii biznesowych, budowanie strategii danych, budowa organizacji typu data-driven, architektury procesów związanych z danymi oraz analiza danych. Prywatnie pasjonat triathlonu.
Robert
Lubandy
LUBANDY LOGISTIC SERVICES
Absolwent Politechniki Śląskiej i Akademii Leona Koźmińskiego. Od prawie 22-u lat związany zawodowo z logistyką. Jako dyrektor logistyki w zakładzie produkcyjnym branży metalowej, ... więcejodpowiedzialny za logistykę magazynową i nadzór nad produkcją. Potem jak dyrektor ds. sprzedaży rozwiązań automatyzacji magazynowej w Europie Wschodniej. W przeciągu prawie sześciu lat zaprojektował ponad 200 magazynów i rozwiązań automatyzacji magazynowej w branżach FMCG, części zamiennych, lekarstw i produkcyjnej. Od 2008 samodzielnie z własną firmą na rynku usług konsultingowych w krajach Europy Wschodniej. Projektowanie i symulacje wspomagane komputerowo, oraz projekty w których bezpośrednio zarządzał dużymi zespołami pracowników, dają mu obszerną bazę wiedzy praktycznej o logistyce. W 2012 laureat nagrody CONSTANTINUS AWARD przyznawanej przez Austriacką Izbę Gospodarczą za zajęcie pierwszego miejsca w kategorii Międzynarodowego Projektu Doradczego. Firma Lubandy.Logistic.Services prowadzi projekty doradcze w Europie Wschodniej i posiada biura konsultantów w Austrii, Polsce, Turcji i w Ukrainie.
Piotr
Porzycki
Partner w CMW Legal
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego (Prawo) oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Ceny transferowe i zarządzanie podatkami). ... więcejDoświadczenie zdobywał także w dziale Tax Structuring departamentu podatkowego KPMG w Polsce. Specjalizuje się w prawie podatkowym i celnym, prawie spółek i transakcjach M&A, rachunkowości korporacyjnej i wycenach, obsłudze transakcji finansowych a także w zagadnieniach prawnych związanych z żeglugą masową i kontenerową. Posiada doświadczenie w projektach związanych z finansowaniem zakupu i budowy statków oraz jachtów, a także w obsłudze sporów w obrocie morskim, w tym roszczeń związanych z partycypacją w awarii wspólnej oraz spraw wynikających z umów czarterowych, konosamentów i morskich listów przewozowych, na rzecz podmiotów gospodarczych, w tym armatorów, czarterujących, zarządzających statkami oraz brokerów.
dr Marta
Szymborska
Komunikacja i CSR w organizacji GS1
absolwentka filologii polskiej (studia magisterskie i doktoranckie) oraz europejskiej komunikacji społecznej na ... więcejUniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła podyplomowe studium PR oraz Akademię Menedżerów CSR. Przez 11 lat zarządzała w Grupie Raben działaniami komunikacyjnymi i CSR w 11 krajach Europy, pracując w centrali na Europę firmy.

Odpowiadała za stworzenie, wdrożenie i realizację strategii PR, CSR oraz zaangażowania społecznego. Od 2017 roku jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne i CSR w organizacji GS1, która swoje oddziały posiada w 116 krajach na świecie. Kiedyś kreowała działania na Europę, dziś realizuje światową strategię.

Prowadzi zajęcia z zakresu ESG m.in. na studiach MBA w Akademii Kaliskiej. Autorka ponad 200 publikacji związanej ze społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz pracy doktorskiej na temat wpływu strategii ESG na wizerunek marki.
Jakub
Garstka
Dyrektor Sieci Dystrybucji, Empik
Związany z branżą logistyki od ponad 12 lat, z wykształcenia menedżer wykorzystywania technologii w zarządzaniu. W zeszłym roku swoją wiedzę biznesową rozszerzył na studiach MBA. Doświadczenie ... więcejzawodowe nabywał w międzynarodowych firmach, zajmujących się logistyką kontraktową, e-commerce oraz retail, takich jak H&M, Raben, Indesit, czy P&G. Za jedno ze swoich większych osiągnieć uważa otwarcie sieci sprzedaży online polskich produktów na terenie Chin wraz z zapewnieniem pełnej infrastruktury magazynowej i transportowej. Jego pasją są ludzie i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań. Od tego roku pełni rolę Dyrektora Sieci Dystrybucji w Empiku.
Damian
Olko
Ekonomista, członek Rady Towarzystwa Ekonomistów Polskich (TEP).
Ekonomista z wieloletnim doświadczeniem w konsultingu. Członek Rady Towarzystwa Ekonomistów Polskich (TEP). Specjalizuje się w ekonomii konkurencji i doradztwie ekonomicznym na potrzeby ... więcejsporów oraz analizach wpływu ekonomicznego regulacji i polityk publicznych. Autor jedynej na polskim rynku analizy kosztów raportowania ESG, jakie poniosą przedsiębiorstwa na mocy dyrektywy CSRD. Absolwent ekonomii w Szkole Głównej Handlowej, studiował także na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW oraz Catolica Lisbon School of Business & Economics.
Daria
Roszczyk-Krowicka
Sales and Marketing Director, Blulog
Z rozwojem rynków zagranicznych związana już od blisko 10 lat, w Blulogu, który współtworzy od już wczesnych lat działalności firmy, odpowiada za kontakt z kluczowymi ... więcej partnerami biznesowymi na całym świecie oraz za realizację strategii marketingowej.
Karol
Maćkowiak
Dyrektor Działu Zarządzania Jakością, Eurocash
27 lat praktyki zawodowej, a od 22 lat ściśle związany z Grupą Eurocash, przez lata odpowiedzialny za bezpieczeństwo zdrowotne produktów, za obszary zarządzania i kontroli jakości (w tym ... więcejmarki własnej), audyty wewnętrzne, sklepów oraz dostawców, za bezpieczeństwo i higienę pracy, ochronę środowiska, ochronę przeciwpożarową oraz pierwsza pomoc przedmedyczną, za wdrożenia, utrzymanie i certyfikację systemów jakościowych ISO/BRC/IFS/MSC/ASC/BIO, za motywowanie oraz zarządzanie dużym zespołem w tym również rozporoszonym.
Joanna
Porath
CEO AC Porath Sp. z o.o.
Założycielka i Prezes AC Porath Sp. z o.o.
Master of Business Administration.
Magister inżynier Transportu oraz Magister towaroznawstwa.
Podczas swojej wieloletniej aktywności w sektorze TSL nabrała doświadczenia w codziennej pracy spedytorów i ... więcejlogistyków, a także ich podwykonawców.
Dzięki swojej wiedzy w dziedzinie celnej pomaga w usprawnianiu procesów celnych we wszelkiego rodzaju przedsiębiorstwach.
Doświadczona dyrektor w sektorze TSL z szerokimi kompetencjami, łączącymi zarządzanie i rozwijanie biznesu w zakresie usług celnych, spedycji morskiej i intermodalnej oraz frachtu lotniczego.
Swoje zawodowe doświadczenie zdobywała zarówno w Polsce, jak i Niemczech obsługując rynki całej Europy.
Daniel
Jarosz
Dyrektor Zarządzający, Prokurent CWWZ Sp. z o o.
Zarządzający Wolnym Obszarem Celnym w Mszczonowie | DUTY FREE ZONE PL
oraz krajowymi w spółce Centrum Wolnocłowe „Wschód-Zachód” z siedzibą w Mszczonowie (w tym terenami inwestycyjnymi Spółki w formule m.in. BTS), ... więcej Prowadzący i konsultujący sprawy celne, manager w obszarze międzynarodowego łańcucha dostaw, rozwijający silną markę Duty Free Zone w centrum Europy (Hub logistyczny „suchy port” dla importu i eksportu głównie towarów nieunijnych). Łączący współpracę: Agencji Celnych, Urzędów Celno-Skarbowych, spedytorów i całego TSL. Pracuje w Zarządzie i z ekspertami biznesów międzynarodowych, założycieli m.in. Konfederacji Lewiatan, wprowadzających na rynek Polski takich firm jak: DHL, Bata, Ogilvy & Mather, Oscar Jacobson, 3M, Ferrero. Odpowiedzialny za rozbudowę, zwiększenie powierzchni magazynowych, produkcyjnych, wystawienniczych i placów składowych Spółki (na posiadanych terenach inwestycyjnych) i Wolnego Obszaru Celnego w Mszczonowie oraz za uruchomienie usługowego składu podatkowego.
Grzegorz
Klimczyk
Menedżer z ponad 20 letnim doświadczeniem w sprzedaży, kontrolingu i marketingu które zdobywał w obszarze nowych technologii oraz sprzedaży konsultacyjnej.
... więcejOrange Polska S.A.
Praktyk transformacji cyfrowych przedsiębiorstw oraz konsultingu technologicznego. Ekspert z dziedziny sprzedaży konsultacyjnej.
Obecnie w Orange Polska uczestniczy w strategicznym projekcie ... więcejbudowania rynku Internetu Rzeczy (IoT) oraz kontynuuje swoją przygodę z innowacjami.
Dominik
Kowalczyk 
General Manager SMART Project
Absolwent Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu. Posiada szerokie doświadczenie i wiedzę z zakresu Lean Management, usprawniania procesów oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Swoją karierę jako Lean Expert rozpoczął w SCHNELLECKE SLOVAKIA S.R.O., gdzie wspierał procesy ... więcejoptymalizacyjne oraz aktywnie uczestniczył w KaiKaku Waves na terenie Niemiec, Czech, Słowacji, Ameryki Północnej. W tej samej firmie, zajmując stanowisko Regionalnego Kierownika ds. Lean kierował zespołem Lean Expertów na obszarze Europy Centralnej. Karierę zawodową kontynuował w firmie DHL EXEL Supply Chain (Poland), w której zajmował się planowaniem procesów logistycznych oraz zarządzał rozbudowaną strukturą operacyjną (powyżej 400 osób) zapewniając efektywne działanie łańcucha dostaw dla klienta branży automotive. Dominik jest certyfikowanym specjalistą łańcucha dostaw, prowadził liczne szkolenia dla grup pracowników, wyróżnia się bardzo dobrą znajomością 4 języków obcych.
Wojciech
Skwarcewicz
SolarEdge
Od 1995 r. nieprzerwanie pracował w branży inwestycyjnej związanej z logistyką magazynową, transportem wewnętrznym, a także budową stacji ładowania baterii startowych i trakcyjnych. Pełnił funkcję ... więcejdoradczą w zakresie inwestycji wewnątrzmagazynowych i logistycznych. Pracując w spółce giełdowej Wandalex (obecnie WDX), opracowywał projekty logistyczne „szyte na miarę” danego magazynu i produkcji, które były realizowane w ramach projektu „Pracujący Magazyn”. Z branżą fotowoltaiczną związał się w 2019 r., pracując dla Tauron Sprzedaż. W 2021 r. przeszedł do firmy SOLAREDGE TECHNOLOGIES (POLAND) Zawsze zainteresowany najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Obecnie jest słuchaczem studiów MBA ENERGETYKA w Collegium Humanum oraz studiów MBA Technologie Wodorowe i Transformacja Energetyczna na Politechnice Śląskiej. Prywatnie uwielbia turystykę górską.
Jakub Piotr
Wika
Senior Sales Manager Dematic
Absolwent Wydziału Tansportu Katedry Logistyki Uniwersytetu Gdańskiego. Od ponad 25 lat związany z branżą logistyki i automatyki. Jest nie tylko doświadczonym sprzedawcą, ale posiada ... więcejrównież silne umiejętności analityczne. W Dematic jest odpowiedzialny za sprzedaż i konsultacje posprzedażowe w regionie Europy Wschodniej, obejmującym nie tylko Polskę, ale także kraje bałtyckie, Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię i Bułgarię.
Stanley
Cheng
Dyrektor do spraw rozwoju biznesu Mushiny – Europa.
2021 - najlepsza sprzedaż roku.
Doświadczenie z zakresu zarządzania oraz wdrażania projektów. Wdrażanie projektów robotów mobilnych.
... więcejDoświadczenie z zakresu automatyzacji i logistyki.
Doświadczenie z zakresu sprzedaży produktów wysokiej klasy wraz z sprzedażą konsultacyjną.
Od Października 2022 roku pełnię funkcję Dyrektora do spraw rozwoju biznesu w Europie
Zadania :
- Utworzenie biura w Europie
- Zarzadzanie kanałami sprzedaży
- Wzmocnienie regionalne sieci sprzedaży
- Zaangażowanie partnerskie w rejonie EMEA

Założona w 2016 roku firma Mushiny jest wiodącą na świecie firmą technologiczną specjalizującą się w inteligentnych systemach robotów logistycznych. Obecnie Mushiny zatrudnia około 200 pracowników, a jej działalność obejmuje ponad 20 krajów i regionów rozwiniętych z udziałem w rynku zagranicznym na poziomie 50%. Mushiny zapewnia klientom sprawdzone rozwiązania inteligentnego magazynowania z wykorzystaniem robotów, bez względu na branżę, z której pochodzą. Seria robotów Mushiny oparta na platformie i system planowania RMS spełniają różne wymagania aplikacji w zakresie obsługi logistycznej. Opierając się na autorskim algorytmie sztucznej inteligencji wspieranym przez solidne know-how w zakresie obsługi magazynu, użytkownicy mogą wybrać własny, modułowy system zarządzania magazynem robota R-WMS. System zarządzania robotami Xihe RMS ma świetną funkcjonalność; w pełni otwarte roboty logistyczne mogą być wykorzystywane: w handlu elektronicznym, pocztowym i kurierskim a także obuwniczym, odzieżowym, samochodowym, sprzęcie AGD, spożywczym, książkach, medycynie i elektronice 3C oraz wielu innych branżach.
Krzysztof
Porębski
Dyrektor do spraw rozwoju. Współzałożyciel PURU Sp. z o.o. Prokurent i Dyrektor do spraw rozwoju.
Przedsiębiorca i manager z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w automatyzowaniu branży logistycznej.
Top manager w największych firmach z obszaru CEP w Polsce. ... więcej Wieloletni Członek zarządu DPD, Wiceprezes Last Mile Experts, konsultant i doradca.
Zajmuje się głównie optymalizacją procesów wraz z ich mechanizacją i automatyzacją.
W PURU wdraża nowoczesne technologie sortownicze i automatykę robotami.
Wraz z Mushiny wprowadza na rynek polski rozwiązania automatyczne dla procesów transportu wewnętrznego, sortowania i konfekcjonowania za pomocą robotów."
PURU sp. z o.o. firma z wieloletnim doświadczeniem, która dostarcza całościowe rozwiązania automatyzacji wewnątrz magazynowej. Jest integratorem automatycznych i manualnych rozwiązań magazynowych (picking, conveying, sorting and robots AMR and AGV) a także producentem przenośników, które kierujemy dla wszystkich branż wymagających wsparcia transportu. PURU oferuje szyte na miarę rozwiązania z zakresu systemów sortowania i transportu wewnętrznego w magazynach. Wraz z naszymi Partnerami przeprowadzimy cały proces od analizy do implementacji rozwiązania automatyzujące procesy magazynowe. Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Szymon
Owsianowski
Prezes Zarządu spółki OMM Business Technology
to doświadczony informatyk, analityk biznesowy i konsultant specjalizujący się w dziedzinach sprzedaży, logistyki, produkcji i handlu detalicznego. Posiada bogatą wiedzę zdobytą na stanowiskach dyrektora IT i dyrektora logistyki oraz przez uczestnictwo w projektach wdrożeniowych dla dużych przedsiębiorstw, głównie z wykorzystaniem systemów SAP, ASSECO, RELAG, WMFlower. ... więcejSpecjalizuje się w implementacji systemów IT do sterowania przepływem w magazynach automatycznych, integracji systemu SAP z automatyką magazynową oraz w optymalizacji procesów logistycznych w firmach detalicznych i dystrybucyjnych. Jego największym sukcesem jest zaprojektowanie i wyprodukowanie na bazie doświadczeń zaawansowanego systemu WMS – WMFlower, który jest z powodzeniem wdrażany. Interesuje się zarządzaniem logistyką w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i dystrybucyjnych oraz modelowaniem i optymalizacją procesów biznesowych. Jego doświadczenie i wiedza zdobyta zarówno w praktyce, jak i w pracy na Uniwersytecie Szczecińskim, czynią go ekspertem i nauczycielem w dziedzinie narzędzi IT stosowanych w biznesie.
Michał
Bąkowski
Dyrektor ds. Automag, Członek Zarządu WDX S.A.
Od początku kariery zawodowej jest związany z branżą logistyki wewnętrznej. W WDX S.A. od 2015 roku, gdzie odpowiada za rozwój portfolio technologicznego oraz kategorię produktową AutoMag. W 2020 roku założył spółkę WDX GmbH w Niemczech, gdzie do dziś pełni funkcję Prezesa Zarządu.
... więcejUkończył Uniwersytet Warszawski na wydziale Zarządzania i Marketingu, następnie University of Dundee na wydziale Ekonomicznym. Jest również absolwentem MBA na Rotterdam School of Management wraz z BCC.
Jacek
Mistewicz
Project Manager SMART Project
Posiada szerokie doświadczenie menadżerskie i wiedzę ekspercką z zakresu magazynów i dystrybucji. Przez ponad 20 lat pracował w „Ruch S.A.”, prowadził projekty usprawniające procesy sprzedaży i dystrybucji prasy. Opracował i wdrożył projekt konsolidacji i relokacji magazynów prasy i FMCG, zajmował się przygotowaniem sieci nowoczesnych Centrów Logistycznych. ... więcej Był odpowiedzialny za opracowanie projektów oraz uruchomienie magazynów o łącznej powierzchni ponad 65 tys. m2. Pełniąc stanowisko Dyrektora Zarządzającego Pawtrans Holding, zarządzał flotą ponad 200 składów do przewozu płynnych środków spożywczych oraz działem handlowym, spedycyjnym i serwisowym. Wśród projektów, które prowadził Jacek, na wyróżnienie zasługują przede wszystkim opracowanie projektu magazynu e-commerce Poczty Polskiej oraz projektowanie i wdrożenie obsługi magazynowej zakładów produkcyjnych Volkswagen Crafter o łącznej powierzchni ponad 300 000 m2 we Wrześni. Przeprowadził wyceny procesów logistycznych (RFQ) dla Raben oraz CAT LC. Opracował i przygotował projekty magazynów, w tym automatyki dla: Apteki Gemini, Aluprof, Mokate, Kongsberg. Realizował audyty i projektował przepływy materiałowe między innymi dla Volvo, Raben, Topmet, DHL SCh.
Jakub
Kierepka 
 
Konsultant w firmie doradczo-projektowej Miebach Consulting. Wykonawca projektów koncepcyjnych, detalicznych i realizacyjnych w Polsce, Europie Wschodniej i Zachodniej. ... więcej2 lata doświadczenia w zakresie projektowania koncepcyjnego obiektów logistycznych oraz centrów dystrybucyjnych. Realizacja wielu projektów, m.in. dla branży automotive, e-commerce, części zamiennych czy produkcji. Absolwent Wydziału Mechanicznego Technologiczengo Politechniki Śląskiej.
Darek
Szymański
Logisystem
Od ponad 20 lat zajmuje się projektowaniem i budowaniem systemów automatyki dla produkcji, logistyki i magazynowania. Obecnie prezes Logisystem, firmy specjalizującej się w projektowaniu i budowie kompleksowych systemów automatyki i linii wspierających procesy dla logistyki ... więcejmagazynowania i instalacji sortowniczych. Brał aktywny udział przy realizacji dla takich przedsiębiorstw jak: InPost, Spedimex, Smyk, Plus GSM, PSB, NoLimit, Empik, Frisco, AB, Arvato/Bertelsmann, CEVA, FK Olesiejuk i wielu innych.
Katarzyna
Rybicka-Dećko
Head of Customer Logistics, Coca-Cola HBC
Menedżerka z prawie 18-letnim doświadczeniem zawodowym, które zdobywała w firmie Coca-Cola HBC Polska najpierw na stanowiskach specjalistycznych, a następnie jako Export-Import Supervisor, Raw ... więcej Material Planning Manager a następnie Production Planning Manager Poland & Baltics.

Od dwóch lat jako Customer Logistics Manager odpowiada za wzmacnianie współpracy z największymi klientami wiodącego producenta napojów na rynkach polskim oraz krajów bałtyckich.
W ramach swojej codziennej pracy realizuje także projekty z zakresu zrównoważonego rozwoju takie jak, optymalizacja surowców w łańcuchu dostaw czy infrastruktury produkcyjnej i logistycznej. Ostatnie 7 lat kierowała zespołami specjalistów i managerów na poziomie regionu, ściśle współpracując także w ramach struktur międzynarodowych przy tworzeniu i wdrażaniu zrównoważonych środowiskowo rozwiązań w Polsce i innych krajach.
Katarzyna jest doświadczoną menedżerką, która łączy zrozumienie biznesu branży FMCG i potrzeb klientów z możliwościami łańcuchów dostaw. Wspólnie z zespołami różnych działów firmy poszukuje, tworzy i dostarcza klientom rozwiązania podnoszące poziom serwisu, optymalizujące koszty i wpierające realizację strategii neutralności klimatycznej.
Bartosz
Kuźniak
Sales Manager Warehousing & Distribution, BEUMER Group Poland Sp. z o.o.
Doradca i sprzedawca z ponad 20 letnim, międzynarodowym doświadczeniem. Od kilku lat pasjonat automatyzacji procesów logistycznych w e-commerce i centrach realizacji zamówień. Świetnie rozumie potrzeby klientów i pomaga zorganizować automatyzację przyjęć, kompletacji zamówień, zoptymalizować ... więcejobsługę zwrotów, zwdrożyć efektywne sortowanie i kontrolę. Manager, który dba o każdy szczegół biznesu. Zarządza sprzedażą w obrębie Warehousing & Distribution w BEUMER Group Polska, wspólnie zapewniając kompetentną inżynierię i szybki serwis, gwarantujące wysoką niezawodność dostarczanych systemów."
Michał
Królik
Prologis
ekspert ds. sprzedaży i obsługi kluczowych klientów z ponad 10-letnim doświadczeniem. Obecnie, od ponad roku, jako Essentials Solutions Manager w Prologis odpowiada za wdrażania i rozwój usługi Prologis Essentials, w ramach której ... więcejdeweloper zapewnia pakiety rozwiązań magazynowych, które wspierają Klientów w prowadzeniu, optymalizacji i rozwoju ich biznesu. Michał ceni sobie kontakt z ludźmi i możliwość dyskusji. Potrafi stawić czoła największym wyzwaniom i wyjść z najtrudniejszych sytuacji z korzyścią dla Klienta i swojego zespołu. Ukończył Politechnikę Śląską, na kierunku górnictwo i geologia oraz studia podyplomowego Business Administration and Management na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Jest także absolwentem Akademii WSB prowadzonej przez WSB University gdzie zdobył tytuł MBA (Master of Business Administration) w ramach EY Academy of Business. Prywatnie zapalony tenisista.
Robert
Paras
Doradca Techniczno-Handlowy ds. WMS.
Specjalista w obszarze rozwiązań informatycznych do zarządzania procesami logistycznymi oraz produkcyjnymi z wieloletnim doświadczeniem w branży IT. Pomaga w wyborze optymalnych ... więcej narzędzi do osiągniecia założonych rezultatów biznesowych.

Moderatorzy MW Mastermind 2023:

Artur
Olejniczak
Wyższa Szkoła Logistyki
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Kierownik działu marketingu i PR-u Wyższej Szkoły Logistyki.
Piotr
Stefaniak
Niezależny dziennikarz ekonomiczny

Partnerzy Modern Warehouse 2023:

ORGANIZATORZY:
 
 
PARTNER ZŁOTY:
 
 
PARTNER:
 
 
PARTNER MERYTORYCZNY:
 
WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA
 
 
PATRONAT MEDIALNY
 
 

Lokalizacja

 

Hotel Novotel Warszawa Airport

Czterogwiazdkowy hotel położony w odległości 3 km od warszawskiego lotniska Chopina, 5 km od Muzeum Powstania Warszawskiego i 8 km od Centrum Nauki Kopernik.

Udogodnienia obejmują stylową restaurację z barem i tarasem. Do dyspozycji gości jest także basen odkryty, siłownia i sauna.

Novotel Warszawa Airport należy do sieci Accor, która zapewnia najwyższe standardy czystości i procedury operacyjne w branży hotelarskiej, by zapewnić bezpieczeństwo gości. Standardy zostały opracowane i zweryfikowane przez Bureau Veritas (certyfikat bezpieczeństwa „ALLSAFE”).

Novotel Warszawa Airport
1 Sierpnia 1, 02-134 Warszawa
Tel.: +48 22 57 56 000
Kontakt e-mail: h0527-RE@accor.com

Formularz zgłoszeniowy:

Wypełnij formularz, aby wziąć udział w Kongresie Modern Warehouse

PAKIET PREMIUM
zł netto

Bilet zawiera:

  • udział w warsztatach w centrum dystrybucyjnym/magazynie partnera
  • udział w dwudniowym kongresie
  • wieczorny bankiet
  • networking
  • catering
  • materiały kongresowe
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu
PAKIET STANDARD
zł netto

Bilet zawiera:

  • udział w dwudniowym kongresie
  • wieczorny bankiet
  • networking
  • catering
  • materiały kongresowe
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu

Przy zakupie 2 biletów otrzymasz rabat 200 zł.*, przy zakupie 3 biletów rabat 400 zł.*

Jeśli chcesz kupić 4 bilety i więcej, przygotujemy dla Ciebie specjalną ofertę. W sprawie biletów grupowych napisz lub zadzwoń do Joanny Ochockiej-Wieczorek, dane na dole strony.




Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA

KWESTIE MERYTORYCZNE:

Katarzyna Witowska-Góra
Redaktor prowadzący / Product Manager
adres e-mail
tel. kom.: 607 551 229

KWESTIE UCZESTNICTWA:

 Joanna Ochocka-Wieczorek
Brand Manager
adres e-mail
tel. kom.: 534 598 738

PARTNERZY:

Piotr Motyl
Brand manager „Logistyki a Jakość” i „Nowoczesnego Magazynu”
adres e-mail
tel. kom.: 502 558 966

PARTNERZY:

Marek Włodarczyk
Brand Manager
adres e-mail
tel. kom. 502 237 957

KONIEC PRZEDSPRZEDAŻY ZA:
0dni:
0godz.:
0min.:
0sek.