XVI OGÓLNOPOLSKI KONGRES
LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA

Najważniejsze trendy w logistyce i magazynowaniu.

Jaka będzie odpowiedź branży na wyzwania w 2025 roku?

18-19 listopada 2024
Warszawa

Partner Wydarzenia: Nowoczesny Magazyn
Organizator:

Już po raz 16. zapraszamy Państwa na wyjątkowe wydarzenie w branży logistycznej i magazynowej – Kongres MODERN WAREHOUSE!

Podczas 2 dni kongresu będziemy poruszać tematy związane z dominującymi w 2024 roku trendami w logistyce. Zapewniając Państwu spotkanie z fachowcami odpowiedzialnymi za planowanie przestrzeni magazynowej, organizację transportu, kompletację zamówień, wdrażanie innowacyjnych i optymalnych kosztowo rozwiązań, zaprezentujemy niemal wszystkie elementy składające się na nowoczesny proces logistyczny od pierwszej do ostatniej mili. Nie zabraknie również rozmów dotyczących konieczności nieustannego dostosowania usług do zróżnicowanych i rosnących oczekiwań klientów oraz o trudnościach związanych z ciągle zmieniającymi się przepisami, a także o podejmowaniu działań wobec kryzysów nękających branżę, również tych o zasięgu globalnym.

Udział w kongresie to również wyjątkowa okazja, by podczas sesji wyjazdowej do centrów dystrybucyjnych naszych partnerów zapoznać się z nowoczesnymi rozwiązaniami zastosowanymi w magazynach ogólnoświatowych marek.

Porozmawiajmy o naszej branży w gronie fachowców!

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W XVI KONGRESIE MODERN WAREHOUSE:

  •  SESJE. Weźmiesz udział w rozmowach dotyczących wyzwań, jakie czekają branżę w nadchodzących miesiącach
  •  PRAKTYCY. Spotkasz fachowców, którzy podpowiedzą, jak zaprojektować i budować nowoczesne magazyny i jakie są oczekiwania klientów
  •  CIEKAWE ROZWIĄZANIA. Dowiesz się, jak zminimalizować koszty oraz czas dostawy i kiedy warto skorzystać z modelu 3PL
  •  TRENDY. Poznasz najnowsze technologie i rozwiązania w procesach logistycznych
  •  CASE STUDY. Dowiesz się, jak inne firmy wdrażały procesy pozwalające na optymalizację procesów logistycznych oraz jak zreorganizowały pracę w związku z koniecznością raportowania niefinansowego
  •  NETWORKING. Będziesz miał możliwość zawarcia bezpośrednich kontaktów biznesowych, wymiany poglądów i doświadczeń.

TOP TEMATY KONGRESU:

  • Jak korzystać z nowoczesnych technologii w całym procesie logistycznym od transportu, przez magazynowanie, aż po komunikację z klientami?
  • Jakie rozwiązania mogą wspierać efektywne zarządzanie magazynem, zwiększać przepustowość i minimalizować błędy?
  • Jak istotną rolę w logistyce miejskiej i logistyce e-commerce odgrywają Micro Fulfillment Centers
  • Jak odpowiednie zarządzanie łańcuchem dostaw wpływa na redukcję kosztów stałych i wydajność przedsiębiorstwa.
  • Czy europejska polityka proklimatyczna jest szansą czy zagrożeniem dla branży logistycznej?

 

KOGO ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU?:

  •   Dyrektorów, kierowników, członków zarządu, szefów ds. logistyki i magazynowania
  •   Menedżerów szukających nowoczesnych rozwiązań w centrum dystrybucyjnym lub magazynie
  •   Specjalistów odpowiedzialnych za optymalizację kosztów w firmie
  •   Właścicieli sklepów internetowych, specjalistów z branży e-commerce
  •   Specjalistów w zakresie wdrażania AI i innych zaawansowanych technologii obejmujących cyfryzację i automatyzację
  •   Pracowników działów ESG i CSR w TSL, odpowiedzialnych za wdrożenie strategii ESG
  •   Przedstawicieli sieci handlowych i producentów
  •   Specjalistów od planowania i organizacji transportu

PROGRAM KONGRESU:

I DZIEŃ – 18.11.2024

 
Od godz. 8.00 – Rejestracja uczestników

Godz. 9.00 – Otwarcie kongresu
  

NOWOCZESNY MAGAZYN

9.10 
  • Dylemat inwestora. Wpływ podejścia biznesowego na decyzję o wyborze rozwiązań automatyzacji procesów magazynowych - Dominik Kowalczyk, Jacek Mistewicz, Lucyna Trzeciak, Smart Project
    • Wyzwania i potrzeba automatyzacji magazynów.
    • Porównanie różnych technologii automatyzacji magazynowej.
    • Jak wybór technologii wpływa na rozwój operacyjny i finansowy magazynu w przyszłości?
9.30 
  • Dlaczego czynsz to nie wszystko? CTO czyli wynajem magazynu dobrze policzony - Paweł Sapek, Prologis
9.50 
  • E-commerce micro fulfillment centers. Logistyka miejska (urban logistics), której elementami są m.in. micro fulfillment centers jako istotny komponent logistyki e-commerce - Jacek Olszewski, Miebach
10.10 
  • E-commerce B2B – zarządzanie magazynem, integracja systemów, SCM. Outsourcing fulfillment i logistyki sposobem na szybką realizację zamówień i zmniejszenie kosztów operacji - Łukasz Wysokiński, InPost, Marcin Radecki Dataverse-pro
10.30 
  • Sposoby obniżania kosztów operacyjnych najmu na przykładzie MDC2 Park Kraków South - Katarzyna Dudzik, MDC²
10.50 

Przerwa kawowa

11.20 
  • Automatyzacja magazynu w ekologicznym i zrównoważonym środowiskowo zakładzie producenta napojów i przekąsek w Unii Europejskiej - Robert Kosicki MECALUX
11.40 
  • Nowe technologie w magazynowaniu i kompletacji dla E-commerce i Retail - Darek Szymański, Prezes Logisystem
12.00 
  • Rodzaje i różnice czasowego składowania - Małgorzata Wszołek-Siemińska, Członek Zarządu Portalls sp. Zo.o.
 

WYDAJNOŚĆ PROCESÓW LOGISTYCZNYCH

12.20 
  • Partnerstwo w logistyce pierwszej i ostatniej mili intra-europejskiej oraz inter-kontynentalnej - Agata Jach-Mela, Grzegorz Spławski, FedEx Express
12.40 
  • Build. Integrate. Maintain. Repeat. - Pawel Łusiak , Hoermann Logistik
13.00 

Przerwa kawowa

13.15 
  • Zielona logistyka - wdrażanie praktyk zrównoważonego rozwoju w celu zmniejszenia negatywnego wpływu na środowisko - optymalizacja tras transportowych, redukcja emisji spalin, ekologiczne opakowania, recykling i minimalizacja odpadów - Dariusz Krasoń, Logistics Director, Carlsberg Polska
13.35 
  • Morskie łańcuchy dostaw a globalna gospodarka - Dariusz Szymankiewicz, CMW Legal
13.55 

Lunch

14.40 
  • Na drodze do neutralności klimatycznej i systemu kaucyjnego w Polsce - Lucyna Sajdek - Customer & Community Sustainability Partnership Manager, Coca-Cola HBC Marta Kalina - Packaging Recovery Manager, Coca-Cola HBC
15.20 
  • Paweł Kania Orange
15.40 
  • DEBATA
    „Czy Zielony Ład jest szansą na rozwój czy problemem dla branży logistycznej i magazynowej?” - moderator debaty: Piotr Stefaniak
16.40 

Przerwa kawowa i zakończenie Kongresu

SESJA STUDYJNA:

I DZIEŃ – 18.11.2024

17.30 
Wyjazd studyjny do FedEx – Wypędy k. Warszawy

Federal Express Corporation (FedEx) to największa na świecie firma zajmują się transportem ekspresowym, oferująca szybką i niezawodną dostawę do ponad 220 krajów i terytoriów. Dzięki rozbudowanej sieci połączeń lotniczych i drogowych, Federal Express Corporation zapewnia szybką realizację przesyłek pilnych w ściśle określonym czasie i terminie.

W programie:

  • Zwiedzanie sortowni i przedstawienie procesów operacyjnych dla usług krajowych i międzynarodowych, zarówno drogowych jak i lotniczych
  • Omówienie procesu celnego, warunków usługi ETD (Electronic Trade Documents) oraz poruszenie kwestii odpraw masowych

II DZIEŃ – 19.11.2024

9.30 
wyjazd studyjny Coca-Cola HBC Polska – Radzymin.

Lider na rynku napojów bezalkoholowych. Zakład w Radzyminie jest największym zakładem produkcyjnym należącym do Coca‑Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie. Oprócz różnych smakowych wariantów napoju Coca-Cola produkowane są tu także: Fanta, Sprite, Kinley Tonic, ich nisko- i bezkaloryczne wersje.

W programie:

  • Prezentacja centrum dystrybucyjnego/magazynu partnera
  • Spotkanie z przedstawicielami Coca-Cola HBC Polska połączone z prezentacją firmy
  • Zwiedzanie centrum magazynowego i produkcyjnego wiodącego producenta napojów

 

Prelegenci:

Jacek
Olszewski
Senior Principal & Partner, 23 lata pracy w Miebach Consulting
Ekspert w dziedzinie strategii łańcucha dostaw, projektowania koncepcyjnego i testów systemów intralogistycznych. Członek European Strategy Team w Miebach Consulting. Bogate doświadczenie z ... więcej projektów w Europie, Arabii Saudyjskiej i Ameryce Południowej dla wielu branż: od logistyki produkcji (branża lotnicza, żywność, FMCG), przez handel detaliczny (FMCG, odzież, hi-tech), 3PL, automotive aftermarket, po e-commerce. Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito.

Miebach Consulting
Międzynarodowa grupa konsultingowo-inżynierska, 27 oddziałów na 4 kontynentach, ponad 550 ambitnych inżynierów i konsultantów

- Projektowanie i doradztwo  w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw end-2-end: w dziedzinie strategii, inżynierii i technologii cyfrowych w skali globalnej
- Strategie, które przeobrażają łańcuchy dostaw, aby sprostały obecnym i przyszłym wyzwaniom: od przepływów materiałów, przez segmentację usług, optymalizację procesów operacyjnych i planowania, po outsourcing
- Projektowanie i wdrażanie systemów magazynowych i IT dzięki połączeniu naszej wiedzy i zaawansowanej technologicznie automatyzacji.
- Wsparcie Klientów w całym procesie: od analiz wykonalności, przez koncepcje, przetargi, wdrożenie, szkolenie personelu, po uruchomienie i stabilizację operacji
Agata
Jach-Mela
FedEx
National Sales Manager
Absolwentka Ekonomii na Uniwersytecie Łódzkim oraz Podyplomowych Studiów Logistyki w Wyższej Szkole Logistyki. Studia Podyplomowe z ESG na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Od... więcej początku kariery zawodowej związana z branżą KEP. Od dwóch dekad rozwija FedEx w Polsce, światowego lidera branży transportoweji logistycznej. Specjalizuje się w przesyłkach międzynarodowych oraz obsłudze cross-border. Prywatnie mama 2 dzieci, lubiąca ludzi i niepoprawna marzycielka.
Grzegorz
Spławski
FedEx
National Sales Manager
Doświadczony Kierownik Sprzedaży Regionalnej z udokumentowaną historią pracy w branży przesyłek i dostaw towarów. Posiada umiejętności w zakresie negocjacji, zarządzania operacyjnego, frachtu... więcej, sprzedaży oraz operacji sprzedażowych. Silny specjalista ds. sprzedaży z tytułem magistra w dziedzinie nauk politycznych i administracji rządowej zdobytym na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Dariusz
Krasoń
Logistics Director,  Carlsberg Polska
Absolwent Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, SGH w Warszawie oraz ICAN Institute. Od kilkunastu lat związany z Carlsberg Polska. Zarządza procesami logistycznymi, transportem i dystrybucją. ... więcejOdpowiada także za logistyczne projekty z kluczowymi klientami. Z dużym zainteresowaniem obserwuje rynek startupów oraz nowoczesnych technologii w Supply Chain.
Dariusz
Szymankiewicz
CMW Legal, Szczecin-Gdynia-Gdańsk
Ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Szczecińskim. Radca prawny przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Szczecinie. Wykładowca prawa morskiego na Politechnice Morskiej w Szczecinie. Doradca Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego w zakresie strategii bezpieczeństwa morskiego UE. Współzałożyciel i Członek Komisji ... więcejRewizyjnej Polskiego Stowarzyszenia Prawa Morskiego. Autor szeregu publikacji naukowych oraz artykułów dotyczących zagadnień prawno-morskich, w tym w zakresie bezpieczeństwa żeglugi, ubezpieczeń morskich, ochrony środowiska morskiego. Specjalizuje się w krajowym i międzynarodowym prawie morskim, prawie ubezpieczeń morskich, prawie transportowym, a także międzynarodowym obrocie handlowym.
Łukasz
Wysokiński
Head of Fulfillment at InPost
Manager z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i rozwoju biznesu e-commerce. Od ponad 25-lat aktywny w międzynarodowym biznesie i wielokulturowych środowiskach biznesowych. Koncentruje się na sprzedaży, rozwoju ... więcejspółek, handlu transgranicznym, wdrażaniu procesów i dostarczaniu synergii dostosowanych do każdego modelu biznesowego dedykowanego rynkom B2B, B2C a w szczególności operacjom logistycznym fulfillment. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, audycie procesów end2end dla e-commerce, rozwoju e-commerce fulfillment na rynkach europejskich oraz sprzedaży (między innymi w grupach kapitałowych OEX, Asseco Poland, Prokom Software, Orkla Food).
Marcin
Radecki
CEO at Dataverse-Pro
Pasjonat danych oraz silny orędownik propagowania kultury organizacyjnej, w której procesy decyzyjne są oparte na danych. Dzięki kombinacji wiedzy zdobytej jako konsultant strategiczny i szef analityki danych posiada ... więcejunikatowe spojrzenie strategiczne i operacyjne. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze finansów, procesów, analityki danych oraz compliance z ramienia firm Big 4, a także jako szef analityki danych w globalnym e-commerce i właściciel data house’u.

Do obszarów jego ekspertyzy należą: opracowywanie strategii biznesowych, budowanie strategii danych, budowa organizacji typu data-driven, architektury procesów związanych z danymi oraz analiza danych. Prywatnie pasjonat triathlonu.
Paweł
Sapek
SENIOR VICE PRESIDENT I REGIONAL HEAD NA REGION EUROPY ŚRODKOWEJ, PROLOGIS
Dominik
Kowalczyk
General Manager SMART Project
Absolwent Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu. Posiada szerokie doświadczenie i wiedzę z zakresu Lean Management, usprawniania procesów oraz zarządzania zasobami ludzkimi. ... więcejSwoją karierę jako Lean Expert rozpoczął w SCHNELLECKE SLOVAKIA S.R.O., gdzie wspierał procesy optymalizacyjne oraz aktywnie uczestniczył w KaiKaku Waves na terenie Niemiec, Czech, Słowacji, Ameryki Północnej. W tej samej firmie, zajmując stanowisko Regionalnego Kierownika ds. Lean kierował zespołem Lean Expertów na obszarze Europy Centralnej. Karierę zawodową kontynuował w firmie DHL EXEL Supply Chain (Poland), w której zajmował się planowaniem procesów logistycznych oraz zarządzał rozbudowaną strukturą operacyjną (powyżej 400 osób) zapewniając efektywne działanie łańcucha dostaw dla klienta branży automotive.
Jacek
Mistewicz
Project Manager SMART Project
Posiada szerokie doświadczenie menadżerskie i wiedzę ekspercką z zakresu magazynów i dystrybucji. Przez ponad 20 lat pracował w „Ruch S.A.”, prowadził projekty usprawniające procesy sprzedaży i dystrybucji prasy. ... więcejOpracował i wdrożył projekt konsolidacji i relokacji magazynów prasy i FMCG, zajmował się przygotowaniem sieci nowoczesnych Centrów Logistycznych. Był odpowiedzialny za opracowanie projektów oraz uruchomienie magazynów o łącznej powierzchni ponad 65 tys. m2. Pełniąc stanowisko Dyrektora Zarządzającego Pawtrans Holding, zarządzał flotą ponad 200 składów do przewozu płynnych środków spożywczych oraz działem handlowym, spedycyjnym i serwisowym. Wśród projektów, które prowadził Jacek, na wyróżnienie zasługują przede wszystkim opracowanie projektu magazynu e-commerce Poczty Polskiej oraz projektowanie i wdrożenie obsługi magazynowej zakładów produkcyjnych Volkswagen Crafter o łącznej powierzchni ponad 300 000 m2 we Wrześni. Przeprowadził wyceny procesów logistycznych (RFQ) dla Raben oraz CAT LC.
Lucyna
Trzeciak
Inżynier procesów logistycznych
Absolwentka Politechniki Opolskiej, specjalizuje się w projektach z zakresu logistyki, przede wszystkim w obszarze robotyzacji i automatyzacji procesów. ... więcejPosiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu nowoczesnych, automatycznych systemów magazynowych. Obecnie pełni funkcję Inżyniera Procesów Logistycznych oraz Konsultanta w firmie SMART Project. Dodatkowo posiada praktyczną wiedzę w obszarze projektowania procesów magazynowych, którą skutecznie wykorzystuje w różnorodnych gałęziach przemysłu, logistyce i branży e-commerce.
Marta Kalina
Kalina
Packaging Recovery Manager, Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
Jest związana z Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie od ponad 10 lat. Obecnie z pasją koncentruje się na cyrkularności opakowań, ... więcejodpowiadając w firmie za wdrożenie systemu kaucyjnego, który ma na celu zwiększenie efektywności recyklingu i zrównoważone zarządzanie odpadami. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw, w tym w planowaniu, prognozowaniu oraz logistyce klienckiej. W swojej karierze realizowała liczne projekty komercjalizacyjne i wdrożeniowe, wprowadzając między innymi nowe kategorie produktowe do portfolio Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Lucyna
Sajdek
Customer & Community Partnerships Manager, Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
To doświadczona Menedżerka ds. Partnerstw Zrównoważonego Rozwoju z ponad 14-letnim międzynarodowym doświadczeniem ... więcejw takich obszarach jak: ochrona środowiska, jakość i bezpieczeństwo produktu oraz zarządzanie zintegrowanymi systemami. Obecnie kieruje inicjatywami na rzecz zrównoważonego rozwoju w Coca-Cola HBC w Polsce i krajach bałtyckich, odpowiadając m.in. za programy wsparcia młodzieży, wolontariat pracowniczy, raportowanie ESG i realizację zobowiązań środowiskowych oraz społecznych.
Katarzyna
Dudzik
Dyrektor ds. rozwoju w MDC²
w MDC² i zajmuje się nieruchomościami, które znajdują się na terenie południowej Polski. Ostatnio pracowała jako Dyrektor ds. Rozwoju w Panattoni Europe, odpowiadając za rozwój firmy w Polsce Południowo... więcej-Wschodniej. Wcześniej pełniła funkcję Business Development Managera w Goodman Poland (GLP Europe), nadzorując działalność deweloperską i leasingową firmy w Małopolsce i na Górnym Śląsku. Negocjowała i finalizowała umowy najmu m.in. z takimi firmami jak Valeo, DB Schenker, InPost, Bonito.pl, Royal Canin. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w firmie inżynierskiej PM Group, gdzie uzyskała cenny wgląd w proces rozwoju.
Leonard
Kubanek
Vice President, Head of Development Management Prologis w Europie Centralnej
Leonard Kubanek, jako Vice President, Head of Development Management Prologis w Europie Centralnej, zarządza zespołem projektowym oraz nadzoruje... więcej działania inwestycyjne i budowlane firmy na terenie kraju.
Leonard dołączył do Prologis w 2018 roku z ponad 15-letnim doświadczeniem w kierowaniu procesami projektowania, uzyskiwania pozwoleń i realizacji projektów przemysłowych w Polsce. Wcześniej pracował jako Head of Industrial Services in Building Consultancy w CBRE Polska, zarządzając projektami dla kluczowych klientów i nadzorując procesy inżynieryjne, zakupowe i budowlane. Swoje doświadczenie zdobywał w Tebodin jako Director of Industrial Projects.
Kubanek ukończył Politechnikę Śląską z tytułem inżyniera budownictwa lądowego o specjalności konstrukcje budowlane. Jest członkiem Małopolskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w Krakowie i posiada uprawnienia do projektowania i zarządzania budynkami w kategorii budowlanej. Posługuje się j.polskim i j. angielskim.
Małgorzata
Wszołek-Siemińska
Członek Zarządu Portalls sp. Z o.o.
WYKSZTAŁCENIE:
- Absolwentka Politechniki Rzeszowskiej na wydziale Zarządzania Marketingiem w przedsiębiorstwie
- EMBA Wyższa Szkoła Menadżerska w Warszawie
- Certyfikat księgowego wydany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
- wpis na listę Agentów Celnych prowadzonej przez Ministra Finansów ... więcej ODBYTE SZKOLENIA:
- Międzynarodowy obrót towarami strategicznymi
- Pochodzenie i status celny towaru w obrocie międzynarodowym
- VAT w towarowym obrocie transgranicznym
- Konwencja CMR, transport drogowy i prawo przewozowe, INCOTERMS- nowe warunki,
- Ryzyko celne w przedsiębiorstwie. Praktyczne metody zarządzania ryzykiem celnym – warsztaty
- Wartość celna towarów
- Specjalne procedury celne - Certyfikat AEO i procedury specjalne
- Praktyka zawierania umów handlowych z partnerami zagranicznymi
- Kompetencje interpersonalne.
Darek
Szymański
Prezes, Logisystem
Od ponad 20 lat zajmuje się projektowaniem i budowaniem systemów automatyki dla produkcji, logistyki i magazynowania. ... więcej Obecnie prezes Logisystem, firmy specjalizującej się w projektowaniu i budowie kompleksowych systemów automatyki i linii wspierających procesy dla logistyki, magazynowania i instalacji sortowniczych. Brał aktywny udział przy realizacji dla takich przedsiębiorstw jak: InPost, Spedimex, Smyk, Plus GSM, PSB, NoLimit, Empik, Frisco, AB, Arvato/Bertelsmann, CEVA, FK Olesiejuk i wielu innych.
Paweł
Łusiak
HÖRMANN Intralogistics Solutions Sp.z o.o.
Paweł
Kania
Orange
Robert
Kosicki
Doradca Techniczno-Handlowy ds. Automatyki Magazynowej
MECALUX Sp. z o.o.
Inżynier Mechatronik Politechniki Warszawskiej. Posiada ponad 20 letnie doświadczenia w obszarze ... więcej szeroko rozumianej logistyki wewnątrzzakładowej. Prowadził projekty w Polsce i za granicą (Rumunia, Węgry, Czechy, Niemcy) w zakresie transportu materiałów sypkich oraz jednostek „stałych” jak palety, paczki, pojemniki, a nawet 30 metrowe bloki pianki PU. Obecnie koncentruje się na budowie automatycznych magazynów wolnostojących oraz typu silos (samonośnych), specjalistycznych stacji kompletacji oraz systemów transportu wewnątrz magazynowego.

Moderatorzy KMW 2024:

Artur
Olejniczak
Wyższa Szkoła Logistyki
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Kierownik działu marketingu i PR-u Wyższej Szkoły Logistyki.
Piotr
Stefaniak
Niezależny dziennikarz ekonomiczny, specjalizujący się w tematyce logistycznej

Partnerzy Modern Warehouse 2024:

ORGANIZATOR:
 
PARTNER ZŁOTY:
 
 
PARTNER SREBRNY:
 
 
PARTNER MERYTORYCZNY:
 
PARTNER:
 

Lokalizacja

 

Airport Hotel Okęcie
Komitetu Obrony Robotników 24, 02-148 Warszawa
Tel.: +48 22 456 80 00
Kontakt e-mail: rezerwacja@airporthotel.pl

Formularz zgłoszeniowy:

Wypełnij formularz, aby wziąć udział w Kongresie Modern Warehouse

PAKIET STANDARD
KONGRES MODERN WAREHOUSE- 18.11.2024
zł netto
zł netto

Cena promocyjna obowiązuje do 15 listopada

Bilet zawiera:

  • udział w kongresie
  • wieczorny bankiet
  • networking
  • catering
  • materiały kongresowe
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu

Przy zakupie 2 biletów otrzymasz rabat 200 zł.*, przy zakupie 3 biletów rabat 400 zł.*

PAKIET PREMIUM I
Kongres Modern Warehouse 18.11.2024 r. + PlantTour FedEx Express Polska – Wypędy k.Warszawy 18.11
zł netto
zł netto

Cena promocyjna obowiązuje do 15 listopada

Bilet zawiera:

  • udział w kongresie
  • udział w warsztatach FedEx Express Polska
  • wieczorny bankiet
  • networking
  • catering
  • materiały kongresowe
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu

Przy zakupie 2 biletów otrzymasz rabat 200 zł.*, przy zakupie 3 biletów rabat 400 zł.*

PAKIET PREMIUM II
Kongres Modern Warehouse 18.11.2024 r. + PlantTour Coca-Cola HBC Polska – Radzymin –19.11
zł netto
zł netto

Cena promocyjna obowiązuje do 15 listopada

Bilet zawiera:

  • udział w kongresie
  • udział w warsztatach w Coca-Cola HBC Polska
  • wieczorny bankiet
  • networking
  • catering
  • materiały kongresowe
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu

Przy zakupie 2 biletów otrzymasz rabat 200 zł.*, przy zakupie 3 biletów rabat 400 zł.*

Jeśli chcesz kupić 4 bilety i więcej, przygotujemy dla Ciebie specjalną ofertę. W sprawie biletów grupowych napisz lub zadzwoń do Joanny Ochockiej-Wieczorek, dane na dole strony.




Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.

KWESTIE MERYTORYCZNE:

Katarzyna Witowska-Góra
Redaktor prowadzący / Product Manager „Logistyka i Magazynowanie”
adres e-mail
tel. kom.: 607 551 229

KWESTIE UCZESTNICTWA:

 Joanna Ochocka-Wieczorek
Brand Manager
„Logistyka i Magazynowanie”
adres e-mail
tel. kom.: 534 598 738

PARTNERZY:

Piotr Motyl
Brand manager
„Logistyka i Magazynowanie”
adres e-mail
tel. kom.: 502 558 966

PARTNERZY:

Marek Włodarczyk
Brand Manager
„Logistyka i Magazynowanie”
adres e-mail
tel. kom. 502 237 957

KONIEC PRZEDSPRZEDAŻY ZA:
0dni:
0godz.:
0min.:
0sek.